![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Leter etter datamaskin deler til min nye riggen, men kan ikke synes å bli den jeg ønsker så langt. noen der ute hjelpe meg vennligst
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hva er budsjettet Ta1da?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Og hva er din viktigste bruken skal være; spilling? CAD? general office / internett?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja, det har, men dessverre de ikke gjør internasjonal skipsfart. Jeg bor i Lusaka Zambia (Afrika) så det gjør livet mye vanskeligere ..
|
|
|
|||
|
|||
|
Ønsker å spille spill. Har $ 700. Allerede har et 2900xt, så trenger
1. RAM (1or 2 Gig) 2. Strømtilførsel (550w eller høyere) 3. HDD (320 eller 250) 4. Prosessor (E6600) |
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
PSU: Enermax Liberty 600W. Litt dyrere enn andre merker, men Liberty serierekke er modulære, og veldig stille og effektivt. Hvis ikke, se på Coolermaster's. HDD: Samsung Spinpoint for de 320 som fikk 166GB per fat. Dette betyr at den har høyere data-lagring tetthet mening les ganger er flott, det er også svært stillegående og kjører heller kjølig. CPU: Bra valg av CPU vurderer kortet du har gått for.
|
|||
|
|||
|
Tusen takk, nå for stort problem. Var kan få disse delene og få dem sendt i. Ny egg eller tiger direkte ikke.
|