![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Har letat efter dator delar till min nya riggen men verkar inte gå att få det jag vill hittills. någon därute hjälpa mig snälla
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Vad är din budget Ta1da?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Och vad är ditt viktigaste användningen kommer att bli, spel? CAD? allmänna / internet?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja det har, men tyvärr gör de inte den internationella sjöfarten. Jag bor i Lusaka Zambia (Afrika) så det gör livet så mycket svårare ..
|
|
|
|||
|
|||
|
Vill du spela spel. Got $ 700. Redan har ett 2900xt, så behöver bara
1. RAM (1or 2 Gig) 2. Strömförsörjning (550w eller högre) 3. HDD (320 eller 250) 4. Processor (E6600) |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
PSU: Enermax Liberty 600W. Något dyrare än andra märken, men Liberty serien är modulärt, och mycket tyst och effektiv. Om inte, titta på Coolermaster's. HDD: Samsung SpinPoint för de 320 som fick 166GB per fat. Detta innebär att den har högre data-lagring densitet innebörd läsa tider är suverän, det är också väldigt tyst och kör ganska lugnt. CPU: Bra val av CPU överväger kortet du har gått till.
|
|||
|
|||
|
Tack så mycket, nu till det stora problemet. Var kan få dessa delar och få dem transporterades i. Nya ägg eller tiger direkt inte.
|