mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Computer Problem

Reply

Thread Tools
Old 7 januar 2008, 14:35
Ny Medlem Gruppen

Default Computer Problem

Hej,

Ikke sikker på, hvis dette er det rigtige sted at indsende min forespørgsel, men tænkte jeg ville starte generelt og koncentrere mit emne ned. Så her går.

Lidt over en uge siden var jeg surfe på nettet på 1 af mine 2 stationære computere, og det styrtede ned. Beføjelsen gik ud til det, og hele skærmen gik sort. Der var ingen røg eller lugt, og jeg troede, at det kan have været en spændingsbølge så jeg tjekket strømskinne og alle de andre enheder var kører fint, og lyset var på på strømskinne. Jeg forsøgte at dreje på computeren igen, og intet skete. Jeg skiftede derefter ud netledningen fra bagsiden med en anden ledning, og var i stand til at få lys på den computer til at komme på, fans køre og diskskuffen skubbes ud, men der er ingen vise, hvad der så nogensinde på hver skærm. Jeg tog min anden computer og hooked det til skærme og det virker fint. Så jeg kender skærme er ikke dårligt.

Jeg har siden skiftet til grafikkort mellem de 2 computere, skiftede den hukommelse og stadig det samme sker. Ingen skærm på my 1st computer, med 2. computeren arbejder fint med den originale computerens hukommelse, og grafikkort.

Tror du, jeg nøjes med stegt mit bundkort eller cpu? Jeg leder efter noget rådgivning til rådighed. Jeg har en masse filer og projekter på den gamle computer, og ville elske at genvinde, hvad jeg kan, men på dette punkt kan jeg ikke engang få en skærm til at se, hvad er der stadig. På forhånd tak.

Hvis det er det forkerte sted for disse typer af spørgsmål, jeg undskylder.
Old 7. januar 2008, 15:08
Donor-Gruppen

Default Computer Problem

Måske kan du skifte computere strømforsyning så godt og se, om det er fejl.
Selv om det CPU / bundkort er stegt alt er ikke tabt som forhåbentlig dine data ikke er beskadiget, og du kan sætte harddiske i den anden pc og hente oplysningerne.
Ændring af ledningen resulterer i mindst en vis aktivitet i PC synes at antyde, at ledningen selv oprindeligt forårsagede problemet.

Mit system: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Hukommelse:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Grafikkort (r):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Lydkort:
Ombord HDA
Harddisk (e):
Et par lol 1650GB samlede
Optisk drev (r):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Sag / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Køling:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ny Computer Problem CaPpedDoG General Hardware Chat 11 31 december 2007 22:30
Computer problem gretgret General Hardware Chat 14 27th Dec 2007 03:26
Hej. Måske kan du hjælpe mig med en computer problem. Sefiros Multimedia & Codecs 1 8 december 2007 22:05
Computer Problem Jase123 General Hardware Chat 5 27 oktober 2007 04:37
Computer problem jungle-bhoy General Hardware Chat 13 1. sep 2007 15:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.