Tietokone ongelma Hei,
Ole varma, onko tämä oikea paikka lähetän kyselyn, mutta ajattelin alkavat yleensä ja keskittää aihe alas. Joten tässä menee.
Vähän yli viikko sitten olin aallokko netto 1 minun 2 työasemia ja se putosi. Power lähti sen ja koko näyttö meni mustaksi. Ei ole savua tai hajuja, ja ajattelin, että ehkä on valta surge joten tarkistin virtajohtoon ja kaikki muut laitteet olivat käynnissä hieno ja valo oli virran nauhat. Olen yrittänyt kääntää tietokoneen uudelleen ja mitään ei tapahtunut. Sitten virta pois virtajohto takaisin toisen virtajohto ja saattoi saada valot tietokoneen tulla, fanit ajelu ja levykelkka aukeaa, mutta ei näyttö what so ever joko seurata. Otin toiseen tietokoneeseen ja koukussa se seuraa ja se toimii hyvin. Joten tiedän monitorit eivät ole huonoja.
Sen jälkeen olen siirtynyt näytönohjaimista välillä 2 tietokoneiden, kytketty muistia ja silti sama asia tapahtuu. O näyttää minun 1. tietokone, jossa 2. tietokone toimii hyvin alkuperäisen tietokoneen muistia ja näytönohjain.
Luuletko, että minä jotenkin paistettu minun emolevyn ja cpu? Etsin kaikista neuvonta. Minulla on paljon tiedostoja ja hankkeiden vanhaan tietokoneeseen ja haluaisivat takaisin mitä voin, mutta tässä vaiheessa en voi edes saada näyttöä, mitä on edelleen olemassa. Kiitos jo etukäteen.
Jos tämä on väärä paikka tämän tyyppisiä kysymyksiä pyydän anteeksi. |