![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Niet zeker of dit de juiste plaats om mijn vraag te dienen, maar dacht dat ik zou beginnen in het algemeen en de focus mijn onderwerp naar beneden. Dus hier gaat. Iets meer dan een week geleden was ik surfen op het net op 1 van mijn 2 desktops en het crashte. De kracht ging naar haar en de hele scherm zwart ging. Er was geen rook of geur, en ik dacht dat het wellicht een toename van de macht geweest, zodat ik de stekkerdoos gecontroleerd en alle andere apparaten liepen prima en het licht was aan op de stekkerdoos. Ik probeerde het draaien van de computer weer op en er gebeurde niets. Vervolgens heb ik overgeschakeld van het netsnoer uit de achterkant met een ander netsnoer en was in staat om de lichten van de computer te krijgen op te komen, de fans draaien en de lade uitgeworpen, maar er is geen display wat zo ooit op een monitor. Ik nam mijn tweede computer en verslaafd aan de monitoren en het werkt prima. Dus ik weet dat de monitoren zijn niet slecht. Ik heb sinds de grafische kaarten geschakeld tussen de 2 computers, stapte het geheugen en nog steeds hetzelfde gebeurt. Geen weergave op mijn 1e computer, met de 2e computer werkt prima met het geheugen van de originele computer en de grafische kaart. Denk je dat ik een of andere manier gebakken mijn moederbord of cpu? Ik ben op zoek naar adviezen beschikbaar. Ik heb veel van bestanden en projecten op de oude computer en zou graag terug wat ik kan, maar op dit moment kan ik niet eens aan een display om te zien wat er nog is. Thanks in advance. Als dit de verkeerde plaats voor dit soort vragen die ik excuses. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Misschien kunt u de computers stroomvoorziening zo goed en zien of dat is de schuld.
Zelfs als de cpu / moederbord is gebakken alles is niet zo hopelijk uw gegevens verloren was niet beschadigd en kan je de harde schijven aansluiten op de andere PC en ophalen van de gegevens. Veranderen van het netsnoer resulterend in ten minste een aantal activiteiten in de pc lijkt te suggereren dat het netsnoer zelf oorspronkelijk veroorzaakt het probleem. Mijn Systeem: Krlll
|