![]() |
|
| |||
| |||
| Hej I `m ny i forum og håber, at disse er stedet for at sende det pb. Min pc er en Intel quad 2 centrale q6600 2400mh, 2GB DDR2 ram, palit RADEON hd 2600xt 512 ddr3 skærmkortet. Problemet er, at når jeg forsøger at åbne 3dmark 03 05 06 eller endda pc mærke Artifacts vises på skærmen, og computeren genstartes, skærmkortet blev ændret 4 gange den model blev ændret kun 2 gange, de prøver blev foretaget på forskellige RAM-moduler hver gang også, BIOS af MB blev opdateret og nyeste drivere til video også. Det mærkelige er, at i alle andre toneangivende Jeg forsøgte de arbejde, selv om scoren er meget lav, i 3dmark 01se scoren var omkring 30.000, og det har også arbejdet i vintage, scoren var omkring 10.000 i vintage. De mennesker på ATI don `t vide, hvad problemet kunne være og ppl på oplagringsstedet bare holde ændre video bord. Den video boards hvor afprøves også på andre MB `s og de resultater, hvor det samme i 03 05 etc som for resten af systemet det blev testet med andre kort og software arbejdstimer. Enhver form for info om dette problem ville være mere end nyttig, da disse har stået på i over 2 måneder, og jeg don `t mener, at det er normal for et nyt kort til at opføre sig på denne måde. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ikke er overclocking de GFX kort jeg vil få det mobo byttes.
| |||
| |||
| Strømforsyningen er en cheiftech 450w kortet ikke har en ekstra effekt suplly om bord, og et af de kort, der blev testet var en 8800gt, der fungerede fint kortene blev ikke OC og hverken er væddere eller CPU |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som et varme problem.