![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo ik ben nieuw op het forum en hoop dat deze is de plaats om het pb. Mijn pc is een intel core 2 quad q6600 2400mh, 2GB DDR2 RAM, palit Radeon HD 2600xt 512 DDR3 videokaart. Het probleem is dat wanneer ik probeer te openen 3dmark 03 05 06 of zelfs pct merk artefacten verschijnen op het scherm en de computer opnieuw opstart, de videokaart is gewijzigd 4 keer het model is gewijzigd slechts 2 keer, de tests werden verricht op verschillende ram-modules iedere keer ook de bios van de MB is bijgewerkt en de nieuwste drivers voor video ook. Het eigenaardige is dat in alle andere benchmark Ik probeerde ze werken, zelfs als de score is zeer laag, in 3dmark 01se de score was ongeveer 30.000, en het werkte ook in vintage, de score was ongeveer 10.000 in vintage. De mensen van ATI don `t weet wat het probleem zou kunnen worden en de ppl in de winkel gewoon houden verandert de video boord. De video boards getest waar ook op andere MB `s en de resultaten waar het ook in 03 05, enz. als voor de rest van het systeem is getest met andere kaarten en de software werkte. Elk stukje info over dit probleem zou zijn meer dan nuttig zijn als deze al voor meer dan 2 maanden en dat ik niet denk dat het normaal is voor een nieuwe kaart te gedragen als dit. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ervan uitgaande dat u niet overklokken de gfx kaart zou ik krijg de mobo verwisseld.
| |||
| |||
| de stroomvoorziening is een cheiftech 450W de kaart heeft geen extra vermogen suplly aan boord en een van de kaarten die werden getest was een 8800gt dat werkte prima de kaarten waren niet OC en noch zijn de rammen of cpu |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als een warmte probleem.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Computer Problem | etipjar | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 7 januari 2008 15:08 |
| Nieuwe Computer Problem | CaPpedDoG | Algemeen Hardware Chat | 11 | 31 dec 2007 22:30 |
| Computer probleem | gretgret | Algemeen Hardware Chat | 14 | 27 dec 2007 03:26 |
| Hallo. Misschien kunt u me helpen met een computer probleem. | Sefiros | Multimedia & Codecs | 1 | 8 Dec 2007 22:05 |
| Computer Problem | Jase123 | Algemeen Hardware Chat | 5 | 27 okt 2007 04:37 |
| Thread Tools | |
| |