![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag är ny på forumet och hoppas att dessa är platsen att posta pb. Min PC är en Intel Quad 2 core q6600 2400mh, 2GB DDR2 RAM, palit Radeon HD 2600xt 512 DDR3 grafikkortet. Problemet är att när jag försöker öppna 3DMark 03 05 06 eller ens st varumärket artifakter på skärmen och datorn startar om, videokortet ändrades 4 gånger modell ändrades endast 2 gånger, tester gjordes på olika RAM-moduler varje gång också, BIOS i MB uppdaterades och senaste drivrutinerna för video också. Det märkliga är att i någon annan måttstock Jag försökte de arbetar, även om värdering är mycket låg i 3DMark 01se poängen var ca 30.000 och det har också arbetat i vintage, summan var cirka 10.000 i vintage. Folket på ATI vet inte vad problemet kan vara och ppl i affären bara hålla ändra video styrelse. Videon styrelser där testas också på andra MB `s och resultaten där samma i 03 05 mm som för resten av systemet var det testats med andra kort och programvaran fungerat. Varje del av info om detta problem skulle vara mer än hjälpsamma som dessa har pågått i över 2 månader och jag inte tycker att det är normalt för ett nytt kort att uppföra sig så här. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Förutsatt att du inte överklocka den GFX kortet jag skulle få mobo bytte.
| |||
| |||
| Elförsörjningen är en cheiftech 450W kortet inte har en extra effekt suplly ombord och ett av de kort som testades var ett 8800gt som fungerade bra korten inte OC och varken är baggar eller CPU |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter som ett värme problem.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Dator Problem | etipjar | General Hardware Chat | 1 | 7 januari 2008 15:08 |
| Ny Dator Problem | CaPpedDoG | General Hardware Chat | 11 | 31 december 2007 22:30 |
| Dator problem | gretgret | General Hardware Chat | 14 | 27 december 2007 03:26 |
| Hej. Kanske du kan hjälpa mig med en dator problem. | Sefiros | Multimedia & Codecs | 1 | 8 december 2007 22:05 |
| Dator Problem | Jase123 | General Hardware Chat | 5 | 27 oktober 2007 04:37 |
| Thread Tools | |
| |