mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Computer Problem

Reply

Thread Tools
Old 26 oktober 2007, 09:38
Bandlyst Gruppen

Default Computer Problem

Hej alle,

Jeg har et problem med min computer. Det beføjelser op helt fint, jeg er i stand til at komme ind i bios også. Men jeg kan ikke komme ind i Windows. Det kommer op og siger, skal du vælge den rigtige boot-enheden og derefter trykke på en tast. (Må ikke være nøjagtige ord).

Så prøvede jeg at lave en frisk installation, ved at gå ind i bios og sætte den til at starte op fra cd, men siger det samme, (du vælge den rigtige boot enheden og derefter trykke på en tast). Jeg ved ikke, hvad der ellers til at prøve. Tror du, det kunne være en dårlig harddisk?

Thanks in advance.

Regards Jase
Old 26 oktober 2007, 11:02
Bandlyst Gruppen

Default Computer Problem

Også, do Computeren lys på sagen, ikke lyse op. Og det er ikke altid at starte op, når jeg trykker på tænd / sluk-knappen.
Old 26 oktober 2007, 15:47
Donor-Gruppen

Default Computer Problem

Hej Jase.

For det første, skal du afmontere alle kabler fra komponenter venligst, og tilslut.

For det andet, når du starter fra den optiske er det sat til master i bios? Jumpers (hvis nogen) på master, der er til at styre?

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 26 oktober 2007, 15:55
Bandlyst Gruppen

Default Computer Problem

Jeg har den harddisk, der som master og det optiske drev som slave, men min computer er ikke altid at starte op, og når det sker, lyser på sagen, ikke engang lys op, men jeg får en skærm. Jeg ved, det er ikke det bundkort som jeg har haft, der har afprøvet. Jeg ved ikke, hvad det kunne være.

Noget andet at foreslå?

Regards Jase
Old 26 oktober 2007, 16:02
Bandlyst Gruppen

Default Computer Problem

Højre fik lys på sagen arbejde. Men det holder stadig siger "Genstart og vælg korrekt opstartsenhed, Indsæt opstartsmedier i udvalgte opstartsenhed og trykke på en tast" Jeg satte den også starte fra cd, så jeg kan lave en frisk installation, men den siger det samme.

Regards Jase
Old 27 oktober 2007, 04:37
Bandlyst Gruppen

Default Computer Problem

Endelig fik den til at lave en frisk installation. Alt synes at virke fint, selvom det bliver på en sort skærm, når du starter op lige efter bios for ca 30secs eller deromkring. Er dette noget at bekymre sig om?

Regards Jase
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Computer Problem etipjar General Hardware Chat 1 7 januar 2008 15:08
Ny Computer Problem CaPpedDoG General Hardware Chat 11 31 december 2007 22:30
Computer problem gretgret General Hardware Chat 14 27th Dec 2007 03:26
Hej. Måske kan du hjælpe mig med en computer problem. Sefiros Multimedia & Codecs 1 8 december 2007 22:05
Computer problem jungle-bhoy General Hardware Chat 13 1. sep 2007 15:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.