vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Tietokone ongelma

Reply

Thread Tools
Old 26 lokakuu 2007, 09:38
Banned ryhmän

Default Tietokone ongelma

Hi all,

Minulla on ongelmia tietokoneen kanssa. Se käynnistyy hienosäätää, voin päästä bios myös. Mutta en pääse Windowsiin. Se tulee esiin ja sanoo, valitse sopiva boot device ja paina mitä tahansa näppäintä. (Ei saa tarkkoja sanoja).

Joten yritin tehdä uutta asennusta, jonka menemättä bios ja sen asettaminen käynnistymään CD-levyltä, mutta sanoo saman asian, (valitse sopiva boot device ja paina mitä tahansa näppäintä). En tiedä, mitä muuta yrittää. Luuletko, että tämä voisi olla huono kovalevy?

Thanks in advance.

Regards Jase
Old 26 lokakuu 2007, 11:02
Banned ryhmän

Myös tietokoneen valot tapauksessa ei pala. Ja se ei aina käynnisty Kun painan virtapainiketta.
Old 26 lokakuu 2007, 15:47
Rahoittajien ryhmän

Hi Jase.

Ensinnäkin, irrota kaikki kaapeli osien ota, ja sitten uudelleen.

Toiseksi, kun käynnistetään optinen on siinä asetettu päällikön bios? Jumpers (jos sellainen on) on päällikkö, asetettu hallita?

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 26 lokakuu 2007, 15:55
Banned ryhmän

Minulla kiintolevy asetettu päällikön ja optisen aseman kuin orja, mutta minun tietokone ei aina käynnisty ja kun se palaa asiasta ei edes pala, mutta saan näytön. Tiedän, että se ei ole emolevy, koska olen ollut, että testataan. En tiedä, mitä muuta se voisi olla.

Mitään muuta ehdottaa?

Regards Jase
Old 26 lokakuu 2007, 16:02
Banned ryhmän

Oikealla sai valot tapauksessa toimi. Mutta vielä pitää sanoa, että "Käynnistä uudelleen ja valitse asianmukainen käynnistyslaite, Insert boot media in valittujen boot device ja paina näppäintä" otan sen liian käynnistää rompulta, jotta voin tehdä uutta asennusta, mutta se kertoo saman asian.

Regards Jase
Old 27 lokakuu 2007, 04:37
Banned ryhmän

Lopuksi sain sen tehdä uutta asennusta. Kaikki näyttää toimivan hyvin, vaikka se pysyy näyttö on musta, kun etu jalkeilla heti BIOS noin 30secs tai niin. Onko tässä mitään syytä huoleen?

Regards Jase
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tietokone ongelma etipjar Rautatavaran Chat 1 7. Jan 2008 15:08
Uusi tietokone Problem CaPpedDoG Rautatavaran Chat 11 31. Joulukuu 2007 22:30
Tietokone ongelma gretgret Rautatavaran Chat 14 27. Joulukuu 2007 03:26
Hei. Ehkä te voitte auttaa minua tietokoneen ongelma. Sefiros Multimedia & Codecs 1 8. Joulukuu 2007 22:05
Tietokone ongelma viidakko-bhoy Rautatavaran Chat 13 1. Sep 2007 15:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.