![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, Minulla on ongelmia tietokoneen kanssa. Se käynnistyy hienosäätää, voin päästä bios myös. Mutta en pääse Windowsiin. Se tulee esiin ja sanoo, valitse sopiva boot device ja paina mitä tahansa näppäintä. (Ei saa tarkkoja sanoja). Joten yritin tehdä uutta asennusta, jonka menemättä bios ja sen asettaminen käynnistymään CD-levyltä, mutta sanoo saman asian, (valitse sopiva boot device ja paina mitä tahansa näppäintä). En tiedä, mitä muuta yrittää. Luuletko, että tämä voisi olla huono kovalevy? Thanks in advance. Regards Jase |
|
| |||
| |||
| Myös tietokoneen valot tapauksessa ei pala. Ja se ei aina käynnisty Kun painan virtapainiketta. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Jase. Ensinnäkin, irrota kaikki kaapeli osien ota, ja sitten uudelleen. Toiseksi, kun käynnistetään optinen on siinä asetettu päällikön bios? Jumpers (jos sellainen on) on päällikkö, asetettu hallita?
|
| |||
| |||
| Minulla kiintolevy asetettu päällikön ja optisen aseman kuin orja, mutta minun tietokone ei aina käynnisty ja kun se palaa asiasta ei edes pala, mutta saan näytön. Tiedän, että se ei ole emolevy, koska olen ollut, että testataan. En tiedä, mitä muuta se voisi olla. Mitään muuta ehdottaa? Regards Jase |
|
| |||
| |||
| Oikealla sai valot tapauksessa toimi. Mutta vielä pitää sanoa, että "Käynnistä uudelleen ja valitse asianmukainen käynnistyslaite, Insert boot media in valittujen boot device ja paina näppäintä" otan sen liian käynnistää rompulta, jotta voin tehdä uutta asennusta, mutta se kertoo saman asian. Regards Jase |
|
| |||
| |||
| Lopuksi sain sen tehdä uutta asennusta. Kaikki näyttää toimivan hyvin, vaikka se pysyy näyttö on musta, kun etu jalkeilla heti BIOS noin 30secs tai niin. Onko tässä mitään syytä huoleen? Regards Jase |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tietokone ongelma | etipjar | Rautatavaran Chat | 1 | 7. Jan 2008 15:08 |
| Uusi tietokone Problem | CaPpedDoG | Rautatavaran Chat | 11 | 31. Joulukuu 2007 22:30 |
| Tietokone ongelma | gretgret | Rautatavaran Chat | 14 | 27. Joulukuu 2007 03:26 |
| Hei. Ehkä te voitte auttaa minua tietokoneen ongelma. | Sefiros | Multimedia & Codecs | 1 | 8. Joulukuu 2007 22:05 |
| Tietokone ongelma | viidakko-bhoy | Rautatavaran Chat | 13 | 1. Sep 2007 15:39 |
| Thread Tools | |
| |