![]() |
|
| |||
| |||
| Hi all, Ik heb een probleem met mijn computer. Zij bevoegdheden perfect fijn, ben ik in staat om in bios ook. Maar ik kan krijgen in Windows. Het komt op en zegt, selecteert u de juiste boot apparaat en druk op een toets. (Mag niet precies te zijn woorden). Dus probeerde ik een verse installatie te doen, door te gaan in de bios en de vaststelling van het op te starten vanaf cd, maar zegt hetzelfde, (kies de juiste schoen apparaat en druk op een toets). Ik weet niet wat anders te proberen. Denkt u dat dit kan een slechte harde schijf zijn? Thanks in advance. Regards Jase |
|
| |||
| |||
| Ook doen De computer lampjes op de zaak niet oplichten. En het is niet altijd starten als ik druk op de knop. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Jase. Ten eerste, elke kabel uit de onderdelen haal alsjeblieft, en dan opnieuw. Ten tweede, bij het opstarten van de optische is ingesteld op meester in de bios? Jumpers (indien aanwezig) op de master, bij meester?
|
| |||
| |||
| Ik heb de harde schijf ingesteld als master en de optische drive als slave, maar mijn computer niet altijd starten en wanneer zij doet de lichten over de zaak zelfs niet branden maar ik krijg een display. Ik weet dat het niet het moederbord zoals ik heb gehad dat getest. Ik weet niet wat anders zou kunnen zijn. Iets anders te suggereren? Regards Jase |
|
| |||
| |||
| Rechts kreeg de lampjes op de zaak werken. Maar het blijft nog steeds te zeggen "Herstart de computer en selecteer een goede boot device, Invoegen boot media in geselecteerde opstartapparaat en druk op een toets" Ik heb het te booten van cd, zodat ik kan doen, maar een verse installatie Het zegt hetzelfde. Regards Jase |
|
| |||
| |||
| Ten slotte kreeg het te doen een verse installatie. Alles lijkt goed te werken, ook al blijft op een zwart scherm bij het opstarten net na de BIOS voor ongeveer 30secs of zo. Is dit iets om over te maken? Regards Jase |