![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Min computer vil ikke boot i CMOS-setup skærmen eller vinduer. Lysene kommer på min pc, harddisken snurrer en smule og derefter stopper. Monitoren forbliver blank, der ikke kommer noget på.
Hjælp please:) |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Er det bippe?
|
|||
|
|||
|
Der er ingen udsender korte bip. Dave
Min harddisk har foretaget nogle få lyde, som den var genstart, da min pc gik ned, mens du spiller et spil. Den forsøgte at rebot men der skete ingenting, skærmen forblev tom. |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg vil sige enten processoren eller grafikkortet.
Har du adgang til et grafikkort med henblik på at fastslå, at ud? Også få et kig ind og sikre, at alle dine fans er rene for støv og arbejdsvilkår. Selv den mindste mængde af støv på en ventilator kan gøre CPU overophedet. Dave. |
|
|
|||
|
|||
|
Der fans arbejder der er masser af støv. Men fans ikke synes at være i løbet af arbejdslivet.
Jeg har haft en masse problemer med mit grafikkort, da nogle spil altid styrtede ned efter et par sekunder især nyere. Er det sjældent, at processoren til at mislykkes? Jeg har ikke adgang til et andet grafikkort. Så du tror, at harddisken er okay? Det ser ud til at stoppe opstart på det punkt i CMOS creen kommer op. Men selvfølgelig kan jeg ikke se noget. |
|
|
|||
|
|||
|
Hvis du kan se CMOS-skærmen, selvom det er kort så CPU'en er fint, og også din grafik.
Du skulle have nævnt dette før. Næsten helt sikkert sin overophedning, vil som sagt selv et minut mængden af støv føre til overophedning og øjeblikkelig lukning. Få en støvsuger og børste ud og få det helt renset op. |
|
|
|||
|
|||
|
Desværre har completly misfortolket det, behøver pc forsøger at starte op så?
Kan du gå ind i BIOS-opsætningen? |
|
|
|||
|
|||
|
Den pc forsøger at starte op i et par sekunder og derefter stopper, ikke vises noget på skærmen.
Nej, jeg kan ikke indtaste BIOS-opsætning eller CMOS. Intet vises på skærmen. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
For det første, som du har et grafikkort, har dit bundkort har en onboard grafik-chipsæt? hvis ja, fjerne dit grafikkort og prøve at starte op.
Jeg er ikke så bekymret (på mo) med en dodgy CPU, fordi (1) Jeg har kun hørt om en mangel ved hjælp af bruger uagtsomhed ** og (2) Hvis en CPU overophedet, det vil lukning, men kan genstartes gang køligere. ** sjov historie bag, at en. Anyway, skal du foretage fejlfinding af dette problem, skal du fjerne GPU som nævnt ovenfor, tage sidepanel slukke og tænde, visuelt bekræfte alle fans roterer og svar med resultaterne.
|