![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tietokoneeni ei käynnisty huomioon CMOS Setup näytöllä tai ikkunoita. Valot syttyvät minun pc, kovalevy pyörii vähän ja sitten pysähtyy. Seuraa edelleen tyhjä, mitään syttyy. Help please:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko se piipittää?
| |||
| |||
| Ei ole bleeps. Dave Kiintolevyltä teki muutamia ääniä kuin se oli käynnistystä, kun tietokoneeni kaatui, kun pelaa. Se yritti rebot mutta mitään ei tapahtunut, seuraa edelleen tyhjä. |
|
| |||
| |||
| Sanoisin joko prosessori tai näytönohjain. Onko sinulla pääsy näytönohjaimen, jotta voidaan todeta, että pois? Myös tarkastella sisällä ja varmista, että kaikki fanit ovat puhtaita pölyn ja työ. Pienikin määrä pölyä tuuletin voi tehdä suorittimen ylikuumenemisen. Dave. |
|
| |||
| |||
| On fanit työskentelevät siellä on paljon pölyä. Mutta fanit eivät näytä olevan yli työskentely. Minulla on ollut paljon ongelmia minun näytönohjain kuten joissakin peleissä aina kaatui muutaman sekunnin erityisesti uusilla. Onko harvinaista jalostajan epäonnistua? Minulla ei ole pääsyä toisen näytönohjaimen. Joten olet sitä mieltä, että kiintolevy on kunnossa? Se näyttää lopettaa käynnistystä paikassa CMOS creen tulossa. Mutta tietenkään en näe mitään. |
|
| |||
| |||
| Jos näet CMOS-näyttö, vaikka se on lyhyt niin suoritin on hieno ja myös teidän grafiikkaa. Sinun olisi pitänyt mainita tästä aikaisemmin. Lähes varmaa sen ylikuumenemisen, kuten aikaisemmin totesin jopa minuutin pölyn määrä aiheuttaa ylikuumenemista ja välitöntä sulkemista. Hanki Hoover ja harjata pois ja saada se kokonaan puhdistaa. |
|
| |||
| |||
| Pahoillamme ovat completly ymmärtää väärin tätä, tietokone ei koetus jotta etu jalkeilla sitten? Voitko kirjoittaa BIOS? |
|
| |||
| |||
| PC yrittää käynnistyä muutaman sekunnin ajan ja lopettaa sitten, ei näy mitään näyttöön. O En pääse BIOS tai CMOS. Mikään tulee näyttöön. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ensinnäkin, koska olet näytönohjain, ei emolevy on laivalla grafiikka kolhaista? Jos näin on, poista näytönohjaimen ja yrittää käynnistää. En ole niinkään huolissaan (at MO) ja ovela CPU, koska (1) Olen vain koskaan kuullut yhtä muussa kautta käyttäjän huolimattomuudesta ** ja (2) Jos suoritin ylikuumenee, se shutdown, mutta voi olla uudelleen kerran Cooler. ** hauska tarina, että yksi. Joka tapauksessa, sinun tulee tehdä tämän ongelman vianmäärityksen poistamalla GPU kuten edellä on todettu, ottaa sivupaneeli pois ja päälle, visuaalisesti vahvistaa kaikki tuulettimet pyörivät ja vastaa tulosten kanssa.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tietokoneen teho jopa kysymys - Mahdollinen CMOS ongelma | camnz | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 12th Jun 2009 01:59 |
| Blue Screen Problem with Windows XP | bmathews | Rautatavaran Chat | 4 | 14th Mar 2009 11:55 |
| CMOS Problem (i ajatella ...) | JellyMan | CPUs, Emolevyt & RAM | 18 | 1st Apr 2008 06:05 |
| Ohje newbie tietokoneen näytön ongelma | ken979 | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 31. lokakuu 2007 15:57 |
| Tarvitsetko apua Windowsin käynnistys ongelma! | mistamocopgreen | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 25. lokakuu 2007 18:51 |
| Thread Tools | |
| |