![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mijn computer niet opstarten in CMOS-setup-scherm of vensters. De lampjes gaan branden op mijn pc, de harde schijf wervelingen een beetje en stopt vervolgens. De monitor leeg blijft, komt niets op. Help please:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is bleep?
| |||
| |||
| Er is geen bliepjes. Dave Mijn harde schijf maakte een paar geluiden zoals het was toen mijn pc rebooten crashte tijdens het spelen van een spel. Zij probeerde te rebot maar er gebeurde niets, de monitor leeg gebleven. |
|
| |||
| |||
| Ik zou zeggen, hetzij processor of grafische kaart. Heeft u toegang tot een grafische kaart, om dat uit te spreken? Ook hebben een kijkje in en zorg ervoor dat al je fans schoon zijn van stof en werken. Zelfs de kleinste hoeveelheid stof op de fan kan de CPU oververhit raken. Dave. |
|
| |||
| |||
| Er ventilatoren werken is er veel stof. Maar de fans niet lijken te zijn dan werken. Ik heb veel problemen met mijn grafische kaart zoals sommige spellen altijd crashte na een paar seconden vooral nieuwere. Is het zelden voor dat de processor te mislukken? Ik heb geen toegang tot een andere grafische kaart. Dus u denkt dat de harde schijf is goed? Het lijkt om te stoppen met het opstarten op het punt van de cmos CREEN coming up. Maar natuurlijk kan ik niets zien. |
|
| |||
| |||
| Als je kunt zien dat de CMOS-scherm, zelfs als het kort is dan de CPU is prima en ook uw afbeeldingen. U moet dit eerder heb genoemd. Vrijwel zeker zijn oververhitting, zoals ik al eerder zei, zelfs een minuut hoeveelheid stof leiden tot oververhitting en direct afsluiten. Hier krijg je een stofzuiger en borstel uit en krijg het helemaal opgeruimd. |
|
| |||
| |||
| Spijt hebben dit compleet verkeerd, heeft de pc probeert op te starten dan? Kunt u de BIOS setup? |
|
| |||
| |||
| De pc probeert op te starten voor een paar seconden en dan stopt, er niets op het scherm. Nee, ik kan niet in BIOS setup of CMOS. Er verschijnt niets op het scherm. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ten eerste, als je een grafische kaart, heeft uw moederbord heeft een onboard grafische chipset? zo ja, verwijder uw grafische kaart en proberen op te starten. Ik ben niet zo bezorgd (bij de mo) met een gehaaid cpu, omdat (1) Ik heb alleen ooit gehoord van een gebruiker niet door nalatigheid ** en (2) Als een cpu oververhit, zal afsluiten, maar kan worden opgestart zodra koeler. ** grappig verhaal achter die ene. Hoe dan ook, moet u dit probleem op te lossen, verwijdert u de gpu zoals hierboven vermeld, neemt u de zijkant uit-en inschakelen, visueel te bevestigen alle fans zijn het spinnen en het antwoord met de resultaten.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Computer opstarten kwestie - Eventueel CMOS probleem | camnz | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 12 jun 2009 01:59 |
| Blue Screen Probleem met Windows XP | bmathews | Algemeen Hardware Chat | 4 | 14 mrt 2009 11:55 |
| CMOS Probleem (denk ik ...) | JellyMan | CPUs, Moederborden & RAM | 18 | De 1 april 2008 06:05 |
| Help newbie computerscherm probleem | ken979 | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 31 okt 2007 15:57 |
| Hulp nodig voor het opstarten van een Windows-probleem! | mistamocopgreen | Windows besturingssystemen | 1 | 25 okt 2007 18:51 |
| Thread Tools | |
| |