![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Min datamaskin ikke støvel i CMOS konfigurasjonsskjermen eller vinduer. Lysene kommer på min PC, harddisken whirls til litt og stopper. Skjermen forblir blank, ingenting kommer på. Hjelp please:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Betyr det pipe?
| |||
| |||
| Det er ingen bleeps. Dave Min harddisk gjort noen lyder som det ble omstart når PCen krasjet mens du spiller et spill. Den prøvde å rebot men ingenting skjedde, skjermen forble svart. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil si enten prosessor eller grafikkort. Har du tilgang til et grafikkort for å rulle ut? Også ta en titt på innsiden og sørg for alle fans er rene for støv og fungerer. Selv den minste mengde støv på en fan kan lage CPU overopphetet. Dave. |
|
| |||
| |||
| Det fans arbeider det er mye støv. Men fansen ikke synes å være over fungerer. Jeg har hatt mye problemer med min grafikkort som noen spill alltid styrtet etter et par sekunder særlig nyere seg. Er det sjelden for prosessoren til å mislykkes? Jeg har ingen tilgang til et annet grafikkort. Så du tror harddisken er ok? Det ser ut til å slutte å starte på punktet av CMOS creen kommer opp. Men selvfølgelig kan jeg ikke se noe. |
|
| |||
| |||
| Hvis du kan se CMOS-skjermen, selv om den er kort og CPU er fin og også din grafikk. Du burde ha nevnt dette tidligere. Nærmere bestemt den overoppheting, som jeg sa tidligere enda et minutt mengden støv vil forårsake overoppheting og umiddelbar avslutning. Skaff deg en støvsuger og børste ut og få det helt rent bord. |
|
| |||
| |||
| Beklager har completly misread dette, PC gjør prøve å støvel opp da? Kan du gå inn i BIOS-oppsett? |
|
| |||
| |||
| PC-en prøver å starte på et par sekunder før det stopper, ingenting vises på skjermen. Nei jeg kan ikke angi bios oppsett eller CMOS. Ingenting vises på skjermen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Først når du har en grafikkort, virker hovedkortet har et onboard grafikk brikkesett? I så fall fjerner grafikkortet og prøve å støvel. Jeg er ikke så bekymret (på mo) med dodgy CPU, fordi (1) Jeg har bare hørt om en ikke gjennom brukerens uaktsomhet ** og (2) Hvis en CPU overheats vil det stansen, men kan restarted gang kjøligere. ** morsom historie bak den. Uansett, du trenger for å feilsøke dette problemet, fjerner du GPU som nevnt ovenfor, ta side panel av og slå på, visuelt bekrefte alle viftene spinning og svare med resultatene.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Computer oppstart problemet - ev CMOS problem | camnz | CPUer, Hovedkort & RAM | 1 | 12 juni 2009 01:59 |
| Blue Screen problem med Windows XP | bmathews | General Hardware Chat | 4 | 14 mars 2009 11:55 |
| CMOS Problem (tror jeg ...) | JellyMan | CPUer, Hovedkort & RAM | 18 | 1 april 2008 06:05 |
| Hjelp Newbie skjermen problem | ken979 | Kabinetter & Skjermer | 7 | 31 oktober 2007 15:57 |
| Trenger du hjelp for en Windows oppstart problem! | mistamocopgreen | Windows-operativsystemer | 1 | 25 oktober 2007 18:51 |
| Thread Tools | |
| |