![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Saat pari viikkoa nyt olen tämän ärsyttävää ongelma: Kun taas minun tietokone, se kuulostaa niin kuin toimi, mutta monitori pysyy lepotilassa, ja hiiri ja näppäimistö eivät näytä toimivan. Kun se alkoi juuri irti kaikesta ja käynnissä, ja se näytti toimivan, mutta viime aikoina, vaikka se ei auta. Kun virta päälle, joskus se kuulostaa sen lähtö kuin normaali, ja joskus se alkaa äänimerkin. En tajunnut, että ongelma on luultavasti joko RAM tai äiti aluksella, mutta en todellakaan tiedä Mitä mieltä olet? Calibri] |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| N: o näyttö viat ovat yleensä näytönohjain tai suoritinta.
Dead emolevyt yleensä johtaa ole elämää lainkaan. I'd toteutettava puolella virta ja varmista, että prosessorin tuuletin on töissä ja ei ole tukossa kanssa pöly ja roskat. Jos olet edelleen käyttää konetta, koska se aloitettiin on suuri mahdollisuus sinulla on keitettyjä suoritinta. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| OK otin tarkastella sisällä, ja suorittimen tuuletin toimii Onko jotain, mitä voin yrittää korjata sen? |
|
| |||
| |||
| Onko spotlessly clean, pieniä määriä pölyä tehdä kaikki ero. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun käynnisty, onko olemassa mitään näyttö ollenkaan?
| |||
| |||
| Yleisin ongelma olen havainnut, kun se pitää äänimerkin on huono muisti joten yritä vaihtaa muistin. Reseat kaikki kortit ja kaapelit. Mitä tulee kommentoida edellä, ettei näyttö on näytönohjain ongelma olen havainnut, että aina totta. Kokeile vetämällä pois muistista ja sitten käynnistä uudelleen, näet, että sinulla ei ole näyttöä. |
|
| |||
| |||
| Se oli todellakin muistia, otin sen pois, laita se eri korttipaikka ja se näytti tepsiä varten pari hetkiä. mutta sitten minun pc vain jäädytti, ja meni takaisin vanhaan ongelmaan. Nyt seurataan, hiiri ja näppäimistö eivät toimi, ja kun virta tietokoneeseen piippausta minuutin välein 1 pitkä piippaus, ja sitten 2 lyhyen äänimerkin. |
|
| |||
| |||
| Yup .... jos se on ehdottomasti 1 pitkä piippaus, ja sitten 2 lyhyen äänimerkin, sitten Graphics Card on kuollut. |
|
| |||
| |||
| Kun käynnistyä ei desplay lainkaan, ja monitori pysyy lepotilassa. The piippausta ovat 1 pitkä piippaus ja 2 lyhyt, joka on mukaan linkki on Bad näyttösovittimen ongelma. Mutta minun tietokone ei ole erillistä näyttösovittimen, sen osa, motherbord, mitä voin tehdä? |
|
| |||
| |||
| Voinko vain saat uuden näytönohjaimen vaikka vanhaa on osa emolevyn? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| IE6 ajo minut hulluksi! | lukeshep | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 6. toukokuuta 2009 09:41 |
| Problem with näytön ajo minut hulluksi! pls auttaa! | carlyjayne1 | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 20. lokakuu 2008 07:10 |
| Mikä on kaikkien ajo - | CallumUK | Off Topic Discussion | 6 | 13th Mar 2008 12:01 |
| Ohje ota se ajo minulle vihainen | Timbo | Rautatavaran Chat | 17 | 24. marraskuu 2007 15:12 |
| Help! Pop ups ajon minulle crackers! | curlysmith | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 23. lokakuu 2007 11:22 |
| Thread Tools | |
| |