![]() |
|
| |||
| |||
| Voor een paar weken nu heb ik dit vervelende probleem: Toen ik weer van mijn computer op het klinkt alsof de werkgroepen, maar de monitor blijft in slaapstand, en de muis en het toetsenbord niet lijkt te werken. Toen begon ik gewoon unplugged alles en aangezet, en het leek te werken, maar de laatste tijd zelfs dat niet helpt. Als ik de macht over, soms klinkt als uitgangspunt als normaal, en soms het begint pieptoon. Ik dacht dat het probleem is waarschijnlijk de RAM of de moeder boord, maar ik heb niet echt weten Wat denk je? Calibri] |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Geen weergave fouten zijn normaal videokaart of CPU.
Dode moederborden normaal dat er geen leven op alle. Ik wil de kant uit en zorg ervoor dat de CPU fan werkt en is niet verstopt met stof en puin. Als u nog steeds gebruik van de machine, omdat deze eerste begon er een grote kans je hebt gekookt de CPU. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| OK Ik nam een kijkje binnen, en de CPU-ventilator werkt Is er iets wat ik kan doen om te proberen het te repareren? |
|
| |||
| |||
| Is het vlekkeloos schone, kleine hoeveelheden stof een groot verschil maken. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als je opstart, is er een display op alle?
| |||
| |||
| Meest voorkomende probleem dat ik heb gevonden wanneer zij houdt pieptoon is slecht geheugen dus proberen ruilt het geheugen. Zitplaats voorzien van alle kaarten en kabels. Wat de opmerking hierboven dat er geen beeldscherm is een videokaart probleem dat ik heb gevonden is dat altijd het geval. Proberen te trekken uit het geheugen en vervolgens opnieuw opstarten, je zult zien dat u geen display. |
|
| |||
| |||
| Het was echt het geheugen, ik vond het uit, leg het in een andere sleuf en het leek te doen de truc voor een paar momenten. maar toen mijn pc net bevroor, en ging terug naar het oude probleem. Nu op de monitor, muis en toetsenbord werken niet, en als ik de macht op de computer piept iedere minuut 1 lange pieptoon, en dan 2 korte pieptonen. |
|
| |||
| |||
| Yup .... al is het zeker 1 lange pieptoon, en dan 2 korte pieptonen, dan de grafische kaart is dood. |
|
| |||
| |||
| Als ik opstart is er geen desplay helemaal niet, en de monitor blijft in de slaapstand. De pieptonen zijn 1 lange piep en 2 korte, die volgens uw koppeling is een Bad videoadapter probleem. Maar mijn computer beschikt niet over een aparte videoadapter, zijn deel van het motherbord, wat kan ik doen? |
|
| |||
| |||
| kan ik gewoon weer een nieuwe grafische kaart ook al het oude is onderdeel van het moederbord? |