![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| For noen uker nå har jeg dette sjenerende problemet: Når jeg slår meg computer opp på den høres ut som arbeidet sitt, men skjermen forblir i dvalemodus, og musen og tastaturet ikke virker. Når det begynte jeg bare koblet fra alt og slått på, og det syntes å fungere, men i det siste selv det ikke hjelper. Når jeg slår på, noen ganger høres det ut som den starter som vanlig, og noen ganger det begynner pipelyd. Jeg regnet med at problemet er sannsynligvis enten RAM eller hovedkortet, men jeg vet egentlig ikke Hva tror du? Calibri] |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ingen vise feil er normalt grafikkort eller CPU.
Dead hovedkort normalt resultere i noe liv i det hele tatt. Jeg skulle ta den siden av og kontrollere CPU-viften arbeider og er ikke tettet av støv og rusk. Hvis du har fortsatt å bruke maskinen siden dette første gang det er en høy sjanse du har kokt CPU. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| OK Jeg tok en titt på innsiden, og CPU-viften arbeider Er det noe jeg kan gjøre for å prøve å fikse det? |
|
| |||
| |||
| Er det skinnende rene, små mengder støv gjør hele forskjellen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når du støvel opp, er det noen skjerm i det hele tatt?
| |||
| |||
| Det vanligste problemet jeg har funnet ut når det holder pipelyd er dårlig hukommelse så prøv å bytte minne. Sett alle kort og kabler. Som til kommentaren over at ingen skjerm er et skjermkort problem jeg har funnet ut at det alltid er sant. Prøv å trekke ut minnet og deretter omstart, vil du se at du har ingen skjerm. |
|
| |||
| |||
| Det var virkelig minnet, tok jeg den ut, legg den i et annet spor og det syntes å gjøre utslaget for et par øyeblikk. men så meg PC bare frøs, og gikk tilbake til det gamle problemet. Nå skjermen, musen og tastaturet ikke fungerer, og når jeg slår på maskinen piper hvert minutt 1 langt pip, og deretter 2 korte pip. |
|
| |||
| |||
| Yup .... hvis det er definitivt 1 langt pip, og deretter 2 korte pip, så grafikkortet er død. |
|
| |||
| |||
| Når jeg starter opp er det ingen desplay i det hele tatt, og skjermen forblir i dvale. Den piper er 1 langt pip og 2 kort, som ifølge linken din er en dårlig skjermkort problem. Men min datamaskinen ikke har et eget skjermkort, sin del av motherbord, hva kan jeg gjøre? |
|
| |||
| |||
| Kan jeg bare få et nytt grafikkort, selv om den gamle er en del av hovedkortet? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| IE6 driver meg gal! | lukeshep | Web Design, hosting & SEO | 3 | 6 mai 2009 09:41 |
| Problemet med skjermen driver meg gal! pls hjelp! | carlyjayne1 | Kabinetter & Skjermer | 2 | 20 oktober 2008 07:10 |
| Hva er alle kjøring | CallumUK | Av Emne Diskusjon | 6 | 13 mars 2008 12:01 |
| Hjelp vennligst det driver meg gal | Timbo | General Hardware Chat | 17 | 24 nov 2007 15:12 |
| Hjelp! Pop up kjører meg crackers! | curlysmith | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 23 oktober 2007 11:22 |
| Thread Tools | |
| |