![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi guys, hyvin viime kuukauden aikana olen Bros 4 vuotta vanha comp on antaa meille ongelmia, se jäi uudelleenkäynnistystä aina, Windows XP-logo tulee tai kestää kauan käynnistää, No en muutti kovalevylle ja asentaa Windows .. mutta joskus se toimii ja joskus se vaan pysyy käynnistää uudelleen, se voi olla mukana CMOS akku cos tapahtumat sen jo osoittaa minulle CMOS checksum error ja minä painamalla F1 jatkaa ja kuormien defult asetukset, myös Everytime Yritän inputing USB-laite se käynnistyy uudelleen ![]() tnx lyhenteessä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Puhdista tai vaihda CPU tuuletin, kuulostaa se ylikuumeneminen.
| |||
| |||
| cheers Pyrin että |
|
| |||
| |||
| Olen puhdistaa tuulettimen, laita enemmän termal Liitä suorittimen ja tarkista puhaltimen rpm, joka on 2700, mutta se on silti uudelleenkäynnistäminen enää ehdotuksia plz tnx arpa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se voisi olla RAM, kokeile korvaa RAM jos siivous CPU tuuletin ei toimi
| |||
| |||
| No olen 3X512mb pässit yritän jokainen ja katso jos se vielä käynnistyy uudelleen tnx |
|
| |||
| |||
| Älä aloittaa uuden säikeen on sama ongelma, yksi riittää. |
|
| |||
| |||
| Voi SRY tought eri PPL vastausta, ok hyvin Tarkistin ram, kuulla MB on 3 kpl ja jokaisen on 512 Mt RAM, ja poistin kaikki ne ja vain laittaa yksi niistä, tietokoneen käynnistyessä ja sitten uudelleen, niin sitten olen tryed 2. yksi, mutta tällä kertaa tietokoneen käynnistyessä eikä siellä ollut mitään signaalia näytössä, joten tryed 3. pässi ja samething kuin 2nd happend, tryed muut 2 paikkaa kanssa 2. ja 3. pässi ja vielä ei signaalia näytössä, Sitten minä tryed 1. RAM uudelleen jokaisen paikka, mutta se näytti, ei signaali näytössä. ajaa u ajatella sen emolevyn tai RAM?, tnx arpa |
|
| |||
| |||
| näyttää emolevyn ongelmia. ensinnäkin tarkistaa Muistikannat emolevyn, poista pöly roikkuu siitä. tarkista kulta liittimet RAM mitään naarmuja tai pölyä. jos doesnt work yritä ram eri pc, jos mahdollista. Lopuksi, ottaa CMOS akku, puhdista se sitten laittaa se takaisin sisään sen kirkkaan hopeinen Little Disk. Ole varovainen sen kanssa. jos doesnt work kokeile toista tietokoneiden akkua. im ei totta kai, jos on ongelmia vaihdat akun joten tutkimus on vain incase. |