![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys, goed voor de afgelopen maand bros mijn 4 jaar oude comp is geeft ons problemen, bleef het telkens opnieuw opstarten van de Windows XP-logo komt op of duurt lang om op te starten, Nou, ik veranderde zijn harde schijf en de installatie van Windows .. maar soms is het werk en soms blijft het gewoon opnieuw op te starten, kan deze worden met de CMOS-batterij cos laatste tijd zijn geweest waarin ik CMOS checksum error en ik druk op F1 om door te gaan en belastingen defult instellingen, ook Everytime I probeer inputing een USB-apparaat is opnieuw ![]() tnx guys |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Reinig of vervang de CPU-fan, klinkt alsof het is oververhitting.
| |||
| |||
| cheers Ik zal proberen dat |
|
| |||
| |||
| i gereinigd de ventilator, meer de thermische pasta op de CPU en controleer rpm is de fan, die is 2700, maar nog steeds opnieuw meer suggesties plz tnx veel |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zo kan het RAM-geheugen, probeer dan ter vervanging van het RAM-geheugen als het reinigen van de CPU-ventilator werkt niet
| |||
| |||
| Nou ik heb 3X512mb rammen Ik zal proberen een ieder te zien of het nog steeds opnieuw tnx |
|
| |||
| |||
| Gelieve geen andere thread starten voor hetzelfde probleem, is een voldoende. |
|
| |||
| |||
| oh sry zelfs wat persoonlijke meningen verschillende ppl zal beantwoorden, ok goed ik controleerde de ram, horen de MB heeft 3 slots en hebben elk een 512mb ram, en verwijderde ik ze allemaal en zomaar een van hen, de computer gestart en daarna opnieuw gestart, dus dan heb ik de 2e tryed een, maar dit keer de computer opgestart en er was geen signaal op het scherm, dus ik tryed de 3e ram en de samething als de 2e gebeurd, tryed de andere 2 slots met de 2e en 3e ram en nog steeds geen signaal op het scherm, dan heb tryed de 1e ram weer op elke sleuf maar het heeft me geen signaal op het scherm. do u think its het moederbord of ram?, tnx veel |
|
| |||
| |||
| eruit moederbord problemen. Controleer eerst de RAM-sleuven op het moederbord, verwijder stof opknoping over. controleer dan de vergulde connectoren op de ram voor eventuele krassen of stof. als dat doesnt work probeer dan de ram in een andere pc indien mogelijk. slotte, neem uw CMOS-batterij, schoon te maken voordat het weer inch zijn een beetje heldere zilveren schijf. Wees voorzichtig met het. als dat doesnt work probeer een andere computers batterij. im niet zeker of er problemen zijn met het veranderen van de batterij zo onderzoek het net Incase. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Computer blijft herstarten | zkw111 | Algemeen Hardware Chat | 0 | 15 jun 2009 09:09 |
| Willekeurige computer herstarten en BSOD | wacked2015 | Algemeen Hardware Chat | 18 | 19 dec 2008 07:51 |
| Computer blijft geven en opnieuw op te starten | Tris | Windows besturingssystemen | 41 | 15 feb 2008 17:34 |
| Mijn pc blijft herstarten ... | Eska | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 4 februari 2008 13:46 |
| Comp herstarten | Warrenisit | Windows besturingssystemen | 25 | 13 Jan 2008 03:08 |
| Thread Tools | |
| |