![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Er rimelig ny på datamaskiner slik at følgende spørsmål kan virke tåpelig. ![]() Når jeg slår på datamaskinen, kommer følgende melding opp "diskettstasjon 0 feil" Jeg har deretter alternativene for "Press F1 for å fortsette, F2 å gå inn sette opp" Hva er en "diskettstasjonen failure", og hvordan kan jeg "fikse" dette problemet? Mange takk morrowj112 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du en diskettstasjon i datamaskinen?
|
| |||
| |||
| ja, det er en diskettstasjon |
|
| |||
| |||
| Vel, det betyr trolig at diskettstasjonen mislyktes da. Kan du prøve å bruke diskettstasjonen i Windows, og se om det er funksjonelt?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Takk. Ja disketten dics stasjonen har mislyktes. Jeg kan leve uten den. Igjen, min takk. Skål |
|
| |||
| |||
| Glad du har det fungert. Visste du fjerner diskettstasjonen stoppe feilmelding vises?
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Datamaskinen ikke starter ... Hjelp | roo97ss | General Hardware Chat | 21 | 30 desember 2008 14:40 |
| Datamaskinen prøver å starte, men ...... | Primal Rage Outdoors | General Hardware Chat | 9 | 10 desember 2008 12:32 |
| Datamaskinen starter opp problemer | tallercheetah | General Hardware Chat | 4 | 12 juli 2008 08:09 |
| Min datamaskin starter ikke opp? | windows3001 | Windows-operativsystemer | 8 | 5 mars 2008 14:20 |
| Datamaskinen ikke starter | chaz100 | General Hardware Chat | 4 | 1 februar 2008 07:50 |
| Thread Tools | |
| |