mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Computer starter problem

Reply

Thread Tools
Old 22 oktober 2007, 02:08
FEN
Ny Medlem Gruppen

Default Computer starter problem

Ok, godt takket være den hjælp, jeg fik tidligere (tak gutter!) Jeg havde mit skrivebord fungerer.
For et stykke tid ...

I går, mens det kørte i XP det slukket, og derefter nægtede at vende tilbage på.

Jeg skiftede magten stik og forsøgt at gå ned til det mindste antal af periferiudstyr
og intet er sket. Så jeg erstattes strømforsyningen med et helt nyt, og stadig intet er sket.

Når jeg trykker på tænd / sluk-knappen, får jeg ingen tegn på effekt overhovedet. Nr. fans på PSU, ingen lys overalt. Ingenting.

Jeg tænker dette betyder det er et bundkort problem, men det er vil være dyrere (for mig) så jeg vil være sikker inden jeg gå ud og bruge endnu flere penge på min computer. Så frustrerende! : (

Tak.
Old 22 oktober 2007, 15:14
Medlem Gruppen

det sandsynligvis vil betyde, at få et nyt bundkort, men har du checket det kabel, der går fra den skifte til bundkortet og kabel, der går fra strømforsyningen til bundkortet?
Old 22 oktober 2007, 18:41
FEN
Ny Medlem Gruppen

Ja, jeg kontrolleres både dem kabler som jeg har haft adgang til dem fra en arbejdsgruppe PC takket være en makker.

Det er forvandlet til lidt af en episk rod. Det, der startede ud som blot erstatter et par drev er endt i det væsentlige at skulle købe en ny computer. Ikke, hvad jeg planlagt
overhovedet.

Takket muchly. Fingrene krydset morgendagens genopbygge går glat.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.