![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ok, godt takket være den hjælp, jeg fik tidligere (tak gutter!) Jeg havde mit skrivebord fungerer.
For et stykke tid ... I går, mens det kørte i XP det slukket, og derefter nægtede at vende tilbage på. Jeg skiftede magten stik og forsøgt at gå ned til det mindste antal af periferiudstyr og intet er sket. Så jeg erstattes strømforsyningen med et helt nyt, og stadig intet er sket. Når jeg trykker på tænd / sluk-knappen, får jeg ingen tegn på effekt overhovedet. Nr. fans på PSU, ingen lys overalt. Ingenting. Jeg tænker dette betyder det er et bundkort problem, men det er vil være dyrere (for mig) så jeg vil være sikker inden jeg gå ud og bruge endnu flere penge på min computer. Så frustrerende! : ( Tak. |
|
|
|||
|
|||
|
det sandsynligvis vil betyde, at få et nyt bundkort, men har du checket det kabel, der går fra den skifte til bundkortet og kabel, der går fra strømforsyningen til bundkortet?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja, jeg kontrolleres både dem kabler som jeg har haft adgang til dem fra en arbejdsgruppe PC takket være en makker.
Det er forvandlet til lidt af en episk rod. Det, der startede ud som blot erstatter et par drev er endt i det væsentlige at skulle købe en ny computer. Ikke, hvad jeg planlagtoverhovedet. Takket muchly. Fingrene krydset morgendagens genopbygge går glat. |