vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Tietokone käynnistää ongelma

Reply

Thread Tools
Old 22 lokakuu 2007, 02:08
Uusi Jäsen

Default Tietokone käynnistää ongelma

Ok, ja kiitos avulla sain aiemmin (thanks guys!) Minulla oli työpöydän toimi.
Jonkin aikaa ...

Eilen, kun se oli käynnissä XP se on kytketty pois päältä ja sitten kieltäytyi käännyitte.

I kytketään virta pistokkeiden ja yritti menossa alaspäin vähimmäismäärä oheislaitteita
ja mitään ei tapahtunut. Siksi olen korvannut virranjakelussa täysin uusi, ja vielä mitään ei tapahtunut.

Kun painamalla virtapainiketta, minulla ei ole ollut valtaa lainkaan. N: o fanit annetun PSU, valoja ei ole missään. Ei mitään.

Olen ajatteluun tämä tarkoittaa sitä, se on emolevy ongelma, mutta se tulee kalliiksi (minulle) niin haluan olla varma ennen kuin voin mennä ulos ja viettää yhä enemmän rahaa minun tietokone. Niin turhauttavaa! : (

Kiitos.
Old 22 lokakuu 2007, 15:14
Jäsen

se luultavasti tarkoittaa saada uuden emolevyn mutta olet tarkistanut kaapeli kulkee koskevat vaihtaa emolevyn ja kaapeli, joka kulkee virtalähteen yksikön emolevyn?
Old 22 lokakuu 2007, 18:41
Uusi Jäsen

Joo, tarkistin molemmat kaapelit kuten olen saanut tutustua ovat lähellä toimivaa PC ansiosta on mate.

Se on muuttunut hieman joka eeppisiä sekasotku. Mitä aloitti vain korvaa pari asemia on päätynyt pääasiassa ottaa ostaa uusi tietokone. Ei, mitä olen suunnitellut
lainkaan.

Kiitos muchly. Peukkuja huomispäivän rebuild menee sujuvasti.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Problem with käynnisty holdinfoldin Windows-käyttöjärjestelmät 2 12. Jan 2009 08:49
Tietokone ei käynnisty ... Ohje roo97ss Rautatavaran Chat 21 30 Dec 2008 14:40
Tietokone yrittää käynnistää mutta ...... Primal Rage Outdoors Rautatavaran Chat 9 10. Joulukuu 2008 12:32
Tietokone käynnistysjärjestelmän morrowj112 Rautatavaran Chat 5 15 Sep 2008 15:55
Oma tietokone ei käynnisty? windows3001 Windows-käyttöjärjestelmät 8 5th Mar 2008 14:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.