![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, ja kiitos avulla sain aiemmin (thanks guys!) Minulla oli työpöydän toimi. Jonkin aikaa ... Eilen, kun se oli käynnissä XP se on kytketty pois päältä ja sitten kieltäytyi käännyitte. I kytketään virta pistokkeiden ja yritti menossa alaspäin vähimmäismäärä oheislaitteita ja mitään ei tapahtunut. Siksi olen korvannut virranjakelussa täysin uusi, ja vielä mitään ei tapahtunut. Kun painamalla virtapainiketta, minulla ei ole ollut valtaa lainkaan. N: o fanit annetun PSU, valoja ei ole missään. Ei mitään. Olen ajatteluun tämä tarkoittaa sitä, se on emolevy ongelma, mutta se tulee kalliiksi (minulle) niin haluan olla varma ennen kuin voin mennä ulos ja viettää yhä enemmän rahaa minun tietokone. Niin turhauttavaa! : ( Kiitos. |
|
| |||
| |||
| se luultavasti tarkoittaa saada uuden emolevyn mutta olet tarkistanut kaapeli kulkee koskevat vaihtaa emolevyn ja kaapeli, joka kulkee virtalähteen yksikön emolevyn? |
|
| |||
| |||
| Joo, tarkistin molemmat kaapelit kuten olen saanut tutustua ovat lähellä toimivaa PC ansiosta on mate. Se on muuttunut hieman joka eeppisiä sekasotku. Mitä aloitti vain korvaa pari asemia on päätynyt pääasiassa ottaa ostaa uusi tietokone. Ei, mitä olen suunnitellutlainkaan. Kiitos muchly. Peukkuja huomispäivän rebuild menee sujuvasti. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Problem with käynnisty | holdinfoldin | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 12. Jan 2009 08:49 |
| Tietokone ei käynnisty ... Ohje | roo97ss | Rautatavaran Chat | 21 | 30 Dec 2008 14:40 |
| Tietokone yrittää käynnistää mutta ...... | Primal Rage Outdoors | Rautatavaran Chat | 9 | 10. Joulukuu 2008 12:32 |
| Tietokone käynnistysjärjestelmän | morrowj112 | Rautatavaran Chat | 5 | 15 Sep 2008 15:55 |
| Oma tietokone ei käynnisty? | windows3001 | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 5th Mar 2008 14:20 |
| Thread Tools | |
| |