mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Computer opstart probleem

Reply

Thread Tools
Old 22 okt 2007, 02:08
Nieuw Lid Fractie

Ok, goed, dankzij de hulp die ik heb eerder (bedankt jongens!) Ik had mijn desktop werken.
Voor een tijdje ...

Gisteren, terwijl hij draaide het in XP uitschakelen en vervolgens geweigerd beurt weer aan.

Ik ben overgestapt stroom stekkers en probeerde te gaan tot het minimum aantal randapparaten
en niets is gebeurd. Dus heb ik de voeding vervangen door een gloednieuw een en nog niets gebeurd.

Toen ik op de aan / uit-knop, dan krijg ik geen teken van kracht zijn. Geen fans op de PSU, geen verlichting overal. Niets.

Ik denk dit betekent dat het een moederbord probleem, maar dat gaat te duur (voor mij) dus ik wil zeker zijn voor ik naar buiten en besteden zelfs meer geld op mijn computer. Zo frustrerend! : (

Bedankt.
Old 22 okt 2007, 15:14
Lid Fractie

waarschijnlijk zal betekenen om een nieuw moederbord, maar heb je de kabel die loopt van de on-schakelaar op het moederbord en de kabel die van de voeding naar het moederbord?
Old 22 okt 2007, 18:41
Nieuw Lid Fractie

Ja, Ik heb beide kabels zoals ik toegang had tot die van een werkende pc dankzij een vriend.

Het is veranderd in een beetje een epische puinhoop. Wat begon als gewoon ter vervanging van een paar stations is terechtgekomen in wezen met de aankoop van een nieuwe computer. Niet wat ik van plan
op alle.

Dankzij muchly. Vingers gekruist morgen herstel goed te laten verlopen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.