mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Datamaskinen starter opp problemet

Reply

Thread Tools
Old 22 oktober 2007, 02:08
Fen
New Member Group

Default Datamaskinen starter opp problemet

Ok, vel takket være den hjelpen jeg fikk tidligere (takk folkens!) Jeg hadde skrivebordet fungerer.
For en stund ...

I går, mens det ble brukt XP det slått av og nektet å slå på igjen.

Jeg slått strøm pluggene og prøvde å gå ned til et minimum antall enheter
og ingenting skjedde. Så jeg erstattet strømforsyningen med en splitter ny og fortsatt ingenting skjedd.

Når jeg trykker på strømknappen, jeg får ingen tegn til makten i det hele tatt. Ingen fans på PSU, ingen lys overalt. Ingen ting.

Jeg tenker dette betyr at det er et hovedkort problem, men som kommer til å bli dyrere (for meg) så jeg vil være sikker før jeg gå ut og bruke enda mer penger på min datamaskin. Så frustrerende! : (

Takk.
Old 22 oktober 2007, 15:14
Medlem Group

det sannsynligvis vil bety å få et nytt hovedkort, men har du sjekket kabelen som går fra på-bryteren til hovedkortet og kabelen som går fra strømforsyningsenheten til hovedkortet?
Old 22 oktober 2007, 18:41
Fen
New Member Group

Ja, jeg sjekket både de kablene som jeg hadde tilgang til dem fra en arbeidsgruppe PC takket være en kompis.

Det er forvandlet til en bit av en episk søl. Det som startet som bare erstatte et par stasjoner har havnet i hovedsak å måtte kjøpe en ny datamaskin. Ikke hva jeg planlagt
overhodet.

Takk muchly. Fingrene krysset tomorrows ombygger går greit.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Problem med oppstart holdinfoldin Windows-operativsystemer 2 12 januar 2009 08:49
Datamaskinen ikke starter ... Hjelp roo97ss General Hardware Chat 21 30 desember 2008 14:40
Datamaskinen prøver å starte, men ...... Primal Rage Outdoors General Hardware Chat 9 10 desember 2008 12:32
Computer Start Up morrowj112 General Hardware Chat 5 15nde sep 2008 15:55
Min datamaskin starter ikke opp? windows3001 Windows-operativsystemer 8 5 mars 2008 14:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.