mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Computer starte problemer

Reply

Thread Tools
Old 28 juni 2008, 22:19
Ny Medlem Gruppen

Default Computer starte problemer

nogle gange min PC starter op normalt og kan forløbe uden problemer, men efter nogen tid det nedlukninger automatisk og forsøger at genstarte, og nogle gange er det igen af sig selv og nogle gange er det doesnot.
nogle gange, når jeg trykker på tænd / sluk-knappen på tastaturet blinker på én gang og monitoren viser, at signalet kablet er unpluged og CPU lyde, der skal køre, og efter nogen tid skærmen også går væk.
Jeg er syg af det problem, bedes du nogen hjælpe mig med at finde og fastsættelse af problemet
Old 29 juni 2008, 03:56
Donor-Gruppen

Det kunne være en varme eller hukommelse spørgsmål.

Første off forsøge at kontrollere dine temps med noget lignende Speedfan at se, om tingene er overophedning.

Også prøve at tjekke din Ram med noget lignende Windows Memory Diagnostic.

Lad os vide, hvordan du får den.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 29 juni 2008, 04:52
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Re: computer starter problemer
Det kunne være en varme eller hukommelse spørgsmål.

Første off forsøge at kontrollere dine temps med noget lignende Speedfan at se, om tingene er overophedning.

Også prøve at tjekke din Ram med noget lignende Windows Memory Diagnostic.

Lad os vide, hvordan du får den.

Hvad bør resultaterne af blæserhastighed?
jeg får følgende oplysninger:

Fan1: 0RPM
Fan2: 0RPM
HD 0: 38C
Old 29 juni 2008, 14:41
Donor-Gruppen

De vigtigste ting, vi ser her, er Temp1 og / eller Temp2 aflaesninger ... disse fortælle os, hvad de CPU kører på. Ventilator hastigheder er sekundær, men ser på dine behandlinger, der synes at være et problem, med enten sensos eller måske de fans er funktionssvigtet.

Pleae efter den Temp1 og Temp 2 behandlinger, som de temperaturer, er de alle vigtige oplysninger, for at afsløre, om den CPU er overophedet.
Old 12 juli 2008, 08:09
Ny Medlem Gruppen

min pc er ikke opstart indtil nu har jeg prøvet det så mange gange.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Windows starter problemer. proyal03 Windows-operativsystemer 12 29. sep 2008 11:49
Computer Start Up morrowj112 General Hardware Chat 5 15. sep 2008 15:55
Endless Problemer, Windows plejer Start Now Polkigtry General Hardware Chat 2 13 januar 2008 02:06
Acer Laptop Start Up Problemer RyouUchiha Laptops, Mobiles & PDA'er 2 10th Dec 2007 03:09
Nye DVD-drev -> Start-up Problemer thisdude Drives & flytbare medier 2 6. sep 2007 03:38
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.