![]() |
|
| |||
| |||
| nogle gange min PC starter op normalt og kan forløbe uden problemer, men efter nogen tid det nedlukninger automatisk og forsøger at genstarte, og nogle gange er det igen af sig selv og nogle gange er det doesnot. nogle gange, når jeg trykker på tænd / sluk-knappen på tastaturet blinker på én gang og monitoren viser, at signalet kablet er unpluged og CPU lyde, der skal køre, og efter nogen tid skærmen også går væk. Jeg er syg af det problem, bedes du nogen hjælpe mig med at finde og fastsættelse af problemet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kunne være en varme eller hukommelse spørgsmål.
Første off forsøge at kontrollere dine temps med noget lignende Speedfan at se, om tingene er overophedning. Også prøve at tjekke din Ram med noget lignende Windows Memory Diagnostic. Lad os vide, hvordan du får den. Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Hvad bør resultaterne af blæserhastighed? jeg får følgende oplysninger: Fan1: 0RPM Fan2: 0RPM HD 0: 38C |
|
| |||
| |||
| De vigtigste ting, vi ser her, er Temp1 og / eller Temp2 aflaesninger ... disse fortælle os, hvad de CPU kører på. Ventilator hastigheder er sekundær, men ser på dine behandlinger, der synes at være et problem, med enten sensos eller måske de fans er funktionssvigtet. Pleae efter den Temp1 og Temp 2 behandlinger, som de temperaturer, er de alle vigtige oplysninger, for at afsløre, om den CPU er overophedet. |
|
| |||
| |||
| min pc er ikke opstart indtil nu har jeg prøvet det så mange gange. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows starter problemer. | proyal03 | Windows-operativsystemer | 12 | 29. sep 2008 11:49 |
| Computer Start Up | morrowj112 | General Hardware Chat | 5 | 15. sep 2008 15:55 |
| Endless Problemer, Windows plejer Start Now | Polkigtry | General Hardware Chat | 2 | 13 januar 2008 02:06 |
| Acer Laptop Start Up Problemer | RyouUchiha | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 10th Dec 2007 03:09 |
| Nye DVD-drev -> Start-up Problemer | thisdude | Drives & flytbare medier | 2 | 6. sep 2007 03:38 |
| Thread Tools | |
| |