![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| joskus minun pc käynnistyy normaalisti ja toimii sujuvasti, mutta jonkin ajan kuluttua se seisokit automaattisesti ja yrittää uudelleen, ja joskus se on käynnistynyt uudelleen itsestään ja joskus se doesnot. joskus kun painan virtapainiketta näppäimistön valo vilkkuu kerran, ja näytössä on, että signaalin kaapeli on unpluged ja CPU äänet on käynnissä, ja jonkin ajan kuluttua seuraa myös sammuu. Olen kyllästynyt ongelman haluta joku auttaa minua löytämään ja korjaamaan ongelman |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se voisi olla lämmön tai muistin kysymys.
Ensimmäinen pois yritä tarkistaa oman temps kanssa jotain Speedfan nähdä, jos asiat ovat ylikuumenemista. Myös yrittää Asennuspalvelimien Ram kanssa jotain Windows Memory Diagnostic. Kerro meille, miten saat. My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| Quote:
Mikä olisi tulokset nopeudella? Saan seuraavat tiedot: Fan1: 0RPM Fan2: 0RPM HD 0: 38C |
|
| |||
| |||
| Tärkeintä etsimme tässä Temp1 ja / tai temp2 lukemia ... Nämä kertovat meille, mitä CPU on käydessä. Tuulettimien nopeudet ovat toissijaisia, mutta vilkaisu lukemat, ei näytä olevan ongelma, joko sensos tai ehkä fanit ovat huonosti. Pleae post Temp1 ja Temp 2 lukemat, koska lämpötilat ovat kaikki tärkeät tiedot, voidaan havaita, onko cpu on ylikuumentunut. |
|
| |||
| |||
| minun pc ei käynnistämistä nyt olen yrittänyt niin monta kertaa. |