![]() |
|
| |||
| |||
| enkele keer mijn pc start normaal en verloopt soepel, maar na enige tijd het uitschakelingen en probeert automatisch opnieuw op te starten en een aantal keer dat deze opnieuw is opgestart door zelf en soms doesnot. enkele keer als ik druk op de knop van het toetsenbord knippert in een keer en de monitor wordt weergegeven dat het signaal kabel is unpluged en de cpu geluiden te lopen en na enige tijd de monitor ook dooft. Ik ben ziek van het probleem gelieve iemand me helpen bij het vinden en tot vaststelling van het probleem |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het kan een warmte of geheugen probleem.
Eerst probeer je temps met zoiets als Speedfan om te zien of er dingen zijn oververhitting. Probeer ook de controle op uw Ram met zoiets als Windows Memory Diagnostic. Laat ons weten hoe u over. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Wat moeten de resultaten van de snelheid van de ventilator? Ik krijg de volgende informatie: Fan1: 0RPM Fan2: 0RPM HD-0: 38C |
|
| |||
| |||
| Het belangrijkste wat we op zoek zijn naar hier is Temp1 en / of Temp2 lezingen ... die ons vertellen wat de CPU draait bij. De ventilator snelheden zijn afgeleid, maar kijken naar uw lezingen, lijkt er een probleem met de sensos of misschien de fans zijn defect. Pleae na de Temp1 en Temp 2 lezingen, als de temperaturen zijn alle belangrijke informatie, op te sporen of de CPU is oververhitting. |
|
| |||
| |||
| mijn pc is niet opstart Ik heb geprobeerd het zo vaak. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows opstart problemen. | proyal03 | Windows besturingssystemen | 12 | 29e sep 2008 11:49 |
| Computer Start Up | morrowj112 | Algemeen Hardware Chat | 5 | 15e sep 2008 15:55 |
| Endless Problemen Windows Wont Start Nu | Polkigtry | Algemeen Hardware Chat | 2 | 13 Jan 2008 02:06 |
| Acer Laptop Start Up Problemen | RyouUchiha | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 10 dec 2007 03:09 |
| Nieuwe DVD Drives -> Start-up Problemen | thisdude | Drives & Removable Media | 2 | 6e sep 2007 03:38 |
| Thread Tools | |
| |