![]() |
|
|
|||
|
|||
|
noen ganger PCen starter opp normalt og går som det skal, men etter en tid den stopper automatisk, og forsøker å starte og noen ganger er det startet av seg selv og noen ganger det doesnot.
noen ganger når jeg trykker på strømknappen tastaturet blinker samtidig og skjermen viser at signal-kabelen er unpluged og CPU lyder som skal publiseres og etter en tid monitoren også går av. Jeg er syk av problemet kan du noen hjelpe meg med å finne og løse problemet |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det kan være varme eller minne problemet.
|
|||
|
|||
|
Sitat:
Hva bør resultatene av vifte hastighet? Jeg får følgende informasjon: Fan1: 0RPM Fan2: 0RPM HD 0: 38C |
|
|
|||
|
|||
|
Det viktigste vi ser etter her er Temp1 og / eller Temp2 opplesninger ... disse fortelle oss hva CPU kjører på. Den viftehastighetene er sekundært, men se på opplesninger, synes det å være et problem med enten sensos eller kanskje viftene fungerer ikke.
Pleae poste Temp1 og Temp 2 opplesninger, ettersom temperaturen er all viktig informasjon, for å oppdage om CPU er overoppheting. |
|
|
|||
|
|||
|
PCen er ikke starte opp nå jeg har prøvd det så mange ganger.
|