![]() |
|
| |||
| |||
| ibland min dator startar som vanligt och går smidigt, men efter en tid så stängas automatiskt och försöker starta om och ibland den startas om av sig själv och ibland stänger av. ibland när jag trycker på strömbrytaren på tangentbordet blinkar till en gång och visar övervaka att signalkabeln är unpluged och cpu ljud måste vara igång och efter en tid också övervaka släcks. Jag är trött på problemet behaga någon hjälpa mig att hitta och fastställande av problemet |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan vara en värme eller minne frågan.
| |||
| |||
| Citat:
Vad bör resultaten av fläkthastighet? Jag får följande information: Fan1: 0 varv / min Fan2: 0 varv / min HD 0: 38C |
|
| |||
| |||
| Det viktigaste vi söker här är Temp1 och / eller Temp2 avläsningar ... dessa berätta vad processorn körs på. Fan hastigheter är sekundära, men titta på dina värden, det verkar finnas ett problem med antingen sensos eller kanske de fans som inte fungerar. Pleae posta Temp1 och Temp 2 avläsningar, eftersom temperaturen är all viktig information, för att upptäcka att processorn är överhettad. |
|
| |||
| |||
| min pc inte ville starta nu har jag provat det så många gånger. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows startar problem. | proyal03 | Windows-operativsystem | 12 | 29 sep 2008 11:49 |
| Computer Start Up | morrowj112 | General Hardware Chat | 5 | 15:e sep 2008 15:55 |
| Endless Problem, Windows wont Börja nu | Polkigtry | General Hardware Chat | 2 | 13 januari 2008 02:06 |
| Acer Laptop Start Up Problems | RyouUchiha | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 10 december 2007 03:09 |
| Ny DVD -> Start-up-problem | thisdude | Drives & Removable Media | 2 | 6:e sep 2007 03:38 |
| Thread Tools | |
| |