![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle Gik rundt til min tanter hus at udrede hendes pc, da den blev langsom osv. Men jeg vendte det om, og det kom så vidt vinduerne lastning bar derefter genstartes, igen og igen. Jeg fandt siden ud for den pc, og der var ikke anthing ud over det sædvanlige lille støv opbygge om CPU heatsink som jeg tog sig af. Im tankegang kan det være hardware men im ikke helt sikker. Nogen idéer? |
|
| |||
| |||
| Hvad o / s er den kører? |
|
| |||
| |||
| Windows XP Pro SP2. |
|
| |||
| |||
| normalt tilfældige genstarter skyldes overophedning som dig klart, når du støves ned h / s / f. havde du havde vinduer arbejder på alle, når du gik til din tanter? Eller var det første gang du har startet det op det fik stukket i bagagerummet loop? |
|
| |||
| |||
| Det gør ikke efter min mening lydhardware relateret som sådan, fordi det normalt ville gå ned eller genstarte i den første post, og det at komme videre end det. Lyder mere software relateret, har du prøvet sidst kendte fungerende konfiguration eller se, om den kan starte op i fejlsikret tilstand? |
|
| |||
| |||
| Jeg gik på pc'en sidste år og det var alle fine, rage frem-op fik et opkald for nylig sagde, at somthing var op. I couldnt komme ind i fejlsikret tilstand, holdes trykke F8, men så spurgte mig, hvilken enhed for at starte fra = S, så jeg valgte harddisken og det lastes XP normalt .... derefter genstartes. (mods velkommen til at flytte dette emne i den software, hvis du synes, at det ikke hardware relaterede) |
|
| |||
| |||
| errrm .. fra toppen af dit hoved kan du huske fabrikat og model af pc? Er der ingen andre muligheder, når du trykker på F8 bortset fra hvilken enhed for at starte fra? |
|
| |||
| |||
| Dens en brugerdefineret bygget en Specs er: AMD Sempron 2800 + 1.6ghz 1gig RAM 128MB Club 3D grafikkort ASUS K8V-MX mobo (jeg tror) Maxtor 80 GB SATA-drev. Og der er ingen valgmuligheder, når der trykkes på F8 |
|
| |||
| |||
| I dont forstå, hvorfor der er ingen menu, når trykke F8. Vil du vide, om der nogensinde har været en menu? Ive kommer på tværs af denne i fortiden med færdigsyet pc'er med præinstalleret Windows, fordi fabrikanterne tilføje ekstra funktioner til menuen. men ikke en brugerdefineret bygget. Alt, hvad jeg kan foreslå, er at gøre en reparation installation, og den måde det vil beholde alle dine filer intakt uden formatering, og som har at gøre en re-installation. Im beklager, at jeg could'nt være mere hjælp ..... Kan nogen anden uddybe dette problem??? |
|
| |||
| |||
| Eller måske var jeg trykke F8 på det forkerte tidspunkt, var der masser af post / bios skærme. hvor alle gik tidligere meget hurtigt. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| XP Stuck i Boot Menue Loop | splassht | Windows-operativsystemer | 1 | 18 November 2009 04:53 |
| Harddisk eller Windows? Pc plejer Boot korrekt op, og der sidder fast i en fortsat Loop! | soupdragon1973 | Windows-operativsystemer | 12 | 7 november 2009 09:00 |
| Harddisk Sidder du fast i Uafbrudte Check Disk Loop | amyreaney | Drives & flytbare medier | 1 | 27. maj 2009 03:11 |
| Vil ikke starte, sidder fast i en slags løkke | keithh233 | Windows-operativsystemer | 4 | 18 marts 2008 03:39 |
| Computer stak i boot loop = / | Axegrinder | Windows-operativsystemer | 2 | 20 februar 2008 12:13 |
| Thread Tools | |
| |