mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Computer vastzitten in boot lus

Reply

Thread Tools
Old 27 januari 2008, 13:27
Lid Fractie

Hi all

Ronde ging naar mijn tantes huis te sorteren haar pct was traag etc. Maar ik bleek het op en kreeg zo veel als de windows laad balk daarna opnieuw, telkens opnieuw. Ik nam de zijkant van de pc en er wasnt anthing van de gewone kleine stofdeeltjes bouwen op de cpu koeling die ik verzorgde. Im denken kan worden im hardware, maar niet zo zeker van. Any ideas?
Old 27 januari 2008, 13:41
Lid Fractie

Wat o / s is het draaien?
Old 27 januari 2008, 13:42
Lid Fractie

Windows XP Pro SP2.
Old 27 januari 2008, 13:48
Lid Fractie

meestal willekeurig herstart is het gevolg van oververhitting, zoals u duidelijk wanneer u het stof van de h / s / f. had je moest werken op alle vensters wanneer u naar uw tantes? of was het de eerste keer dat u de computer het op het bleef steken in de boot lus?
Old 27 jan 2008, 13:56
Lid Fractie

Het doesnt naar mijn mening goed hardware als zodanig, omdat het meestal crash of herstart in de eerste post en het gaat verder dan dat. Klinkt meer software, heeft u geprobeerd het laatst bekende goede configuratie te kijken of het kan opstarten in de veilige modus?
Old 27 januari 2008, 14:02
Lid Fractie

Ik ging op de PC van vorig jaar en het was allemaal prima, jut kreeg onlangs een oproep te zeggen dat iets is gestegen.

I couldnt krijgen in de veilige modus, gehouden F8 te tikken, maar dan is het vroeg me welk apparaat op te starten vanaf = S, dus ik gekozen voor de harde schijf en het geladen XP normaal .... vervolgens opnieuw opgestart.

(mods voel je vrij te bewegen dit onderwerp in de software-afdeling als u denkt dat het niet hardware-gerelateerd)
Old 27 jan 2008, 14:11
Lid Fractie

errrm .. uit de bovenkant van je hoofd kan je nog het merk en model van de pc? Is er geen andere opties wanneer u op F8 afgezien van welk apparaat op te starten vanaf?
Old 27 januari 2008, 14:20
Lid Fractie

Het is een custom built een

Specs zijn:

AMD Sempron 2800 + 1.6GHz
1gig RAM
128MB Club 3D grafische kaart
ASUS K8V-MX mobo (denk ik)
Maxtor 80GB SATA-drive.

En er zijn geen opties bij het indrukken van F8
Old 27 jan 2008, 14:57
Lid Fractie

Ik begrijp waarom er is geen menu als tikken f8. Weet u of er ooit een menu? Ive komen deze in het verleden met kant en klare pc's met een vooraf geïnstalleerde Windows, omdat de fabrikanten extra functies aan het menu. maar niet een op maat gebouwd. Ik kan alleen maar raden is om een reparatie-installatie, en op die manier zal het houden van al uw bestanden intact zonder opmaak en doen een nieuwe installatie. Im sorry I could'nt meer helpen .....

Kan iemand anders ingaan op dit probleem?
Old 27 januari 2008, 15:06
Lid Fractie

Of misschien was ik F8 te drukken op het verkeerde moment, er waren tal van post / bios schermen. waarbij alle verleden ging erg snel.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.