mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Computer fast i boot loop

Reply

Thread Tools
Old 27th 2008, 13:27
Medlem Group

Default Computer fast i boot loop

Hei alle

Gikk rundt til mine tanter huset for å sortere ut sin pc som det ble sakte etc. Men jeg slått den på, og det har så langt windows loading bar så restarted, igjen og igjen. Jeg tok på siden av pc, og det var ikke anthing utenom det vanlige lite støv bygge opp på CPU heatsink som jeg tok vare på. Im tenkning kan det være hardware men im ikke så sikker. Noen ideer?
Old 27th 2008, 13:41
Medlem Group

Hva o / s er det å kjøre?
Old 27th 2008, 13:42
Medlem Group

Windows XP Pro SP2.
Old 27th 2008, 13:48
Medlem Group

vanligvis tilfeldig nytt skyldes overoppheting som deg tydelig frem når du dusted ned h / s / f. hadde du hatt windows fungerer i det hele tatt når du gikk til tanter? eller var det første gang du oppstart opp den fikk fast i bagasjerommet loop?
Old 27 januar 2008, 13:56
Medlem Group

Det ikke etter min mening lyd hardware relatert som sådan, fordi det vil vanligvis krasje eller omstart i første innlegget, og det får mer enn det. Høres mer programvare relatert, har du prøvd Siste fungerende konfigurasjon eller se om det kan starte opp i sikkermodus?
Old 27th 2008, 14:02
Medlem Group

Jeg gikk på PC i fjor, og det var fine, stikke fram fikk en samtale nylig at somthing var opp.

Jeg couldnt komme i sikker modus, holdt å trykke F8 men så spurte meg hvilket utstyr for å starte opp fra = S, så jeg valgte harddisken og lastet XP normalt .... deretter omstartet.

(Modifikasjon gjerne flytte dette emnet i programvaren hvis du tror det ikke hardware relatert)
Old 27 januar 2008, 14:11
Medlem Group

errrm .. på toppen av hodet kan du husker merke og modell av PC? Er det ingen andre alternativer når du trykker F8 bortsett fra som enhet for å starte opp fra?
Old 27th 2008, 14:20
Medlem Group

Dens en tilpasset bygget en

Spesifikasjoner er:

AMD sempron 2800 + 1,6 GHz
1gig RAM
128MB klubb 3D grafikkort
ASUS K8V-MX mobo (tror jeg)
maxtor 80GB SATA harddisk.

Og det er ingen alternativer når trykke F8
Old 27 januar 2008, 14:57
Medlem Group

Jeg dont vite hvorfor det ikke er menyen når du trykker F8. Vet du om det har vært en meny? Ive kommer over dette i det siste med klar gjort PCer med pre-installert windows, fordi produsentene legge til ekstra funksjoner til menyen. men ikke en tilpasset bygget. Alt jeg kan foreslå er å gjøre en reparasjonsinstallasjon, og på den måten vil beholde alle filene dine intakt uten formatering og måtte gjøre en ny installasjon. Im beklager jeg could'nt være mer hjelp .....

Kan noen andre utdype dette problemet??
Old 27th 2008, 15:06
Medlem Group

Eller kanskje jeg var trykke F8 til feil tid, var det masse post / bios skjermene. som alle gikk forbi svært raskt.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
XP Stuck in Boot Menue Loop splassht Windows-operativsystemer 1 18 november 2009 04:53
Harddisk eller Windows? PC wont Boot Up riktig og er Fast i en kontinuerlig Loop! soupdragon1973 Windows-operativsystemer 12 7 november 2009 09:00
Harddisk Stuck i kontinuerlig Check Disk Loop amyreaney Drivere og flyttbare medier 1 27 mai 2009 03:11
Vil ikke starte, fast i en slags loop keithh233 Windows-operativsystemer 4 18 mars 2008 03:39
Computer fast i boot loop = / Axegrinder Windows-operativsystemer 2 20 februar 2008 12:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.