mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > General Hardware Chat

Register

Computer stuttering hver få sekunder

Reply

Thread Tools
Old 25 juni 2009, 22:18
Ny Medlem Gruppen

Jeg har bygget en ny computer lidt måder tilbage og jeg har løbet ind i nogle problemer med computeren stuttering hver få sekunder (lidt pauser eller fryser på både lyd og video, så er det igen kører normalt). Det ser ud til at ske, når De ser videoer, lytte til musik eller spiller spil. Det er meget frustrerende, da jeg ikke computer analfabeter (selv om jeg langt fra avanceret), men jeg kan bare ikke gennemskue hvad problemet er. En anden mærkelig ting er, at stuttering normalt vil stilne af, efter at spille bestemte spil i et stykke tid, men jeg har bemærket det ser ud til at komme tilbage efter jeg bruge mit CD-drev. Jeg vil vise en liste over de specs nedenfor, så lad mig det vide, hvis du har brug for yderligere oplysninger. Jeg vil sætte pris på enhver hjælp y'all kunne tilbyde.

Specs:
  • WD Caviar Harddisk - 1 TB
  • WD Caviar Harddisk - 500 GB
  • HT Omega Striker 7.1 Sound Card
  • XFX GX285NZDFF GeForce GTX 285 1GB 512-bit GDDR3 Video Card
  • Intel Core i7 920 Nehalem 2.66GHz LGA 1366 130 W Quad-Core Processor
  • G. SKILL 6GB (3 x 2 GB) 240-Pin DDR3 SDRAM DDR3 1600 x 2 (jeg har hørt at have alle pladser besat kan resultere i problemer. Thoughts?)
  • PC Power & Køling 750W Power Supply
  • Vista 64-bit SP2, XP 32-bit SP2, Ubuntu Operativsystemer (stuttering forekommer i dem alle)
  • Antec Tolv Hundred Black Steel ATX Fuld Tower Computer sag
  • SAMSUNG 22X DVD Burner Black SATA Model SH-S223F
  • Gigabyte GA-EX58-UD4P LGA 1366 Intel X58 ATX Intel Bundkort (har ombord lyd, kan der være en konflikt mellem det, og min tredjepart lydkort?)
Old 29 juni 2009, 14:54
Donor-Gruppen

Prøv at bruge 181.20 drivere til dit grafikkort, de ryddet op (de fleste) af mine venner problemer med hans stuttering lyd og video i Vista,

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 3. juli 2009, 13:12
Ny Medlem Gruppen

Tak for forslaget, redden137. Men jeg trukket mit lydkort og at rettet problemet. Hvis den returnerer jeg vil helt sikkert forsøge din rådgivning vedrørende den drivere.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.