![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har bygget en ny computer lidt måder tilbage og jeg har løbet ind i nogle problemer med computeren stuttering hver få sekunder (lidt pauser eller fryser på både lyd og video, så er det igen kører normalt). Det ser ud til at ske, når De ser videoer, lytte til musik eller spiller spil. Det er meget frustrerende, da jeg ikke computer analfabeter (selv om jeg langt fra avanceret), men jeg kan bare ikke gennemskue hvad problemet er. En anden mærkelig ting er, at stuttering normalt vil stilne af, efter at spille bestemte spil i et stykke tid, men jeg har bemærket det ser ud til at komme tilbage efter jeg bruge mit CD-drev. Jeg vil vise en liste over de specs nedenfor, så lad mig det vide, hvis du har brug for yderligere oplysninger. Jeg vil sætte pris på enhver hjælp y'all kunne tilbyde. Specs:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at bruge 181.20 drivere til dit grafikkort, de ryddet op (de fleste) af mine venner problemer med hans stuttering lyd og video i Vista,
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Tak for forslaget, redden137. Men jeg trukket mit lydkort og at rettet problemet. Hvis den returnerer jeg vil helt sikkert forsøge din rådgivning vedrørende den drivere. |