vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Rautatavaran Chat

Register

Tietokone ilmennyt muutaman sekunnin välein

Reply

Thread Tools
Old 25 kesäkuu 2009, 22:18
Uusi Jäsen

Default Tietokone ilmennyt muutaman sekunnin välein

I rakensi uuden tietokoneen hieman tavoin takaisin ja olen joutunut ongelmia tietokoneen ilmennyt muutaman sekunnin välein (vähän taukoja tai jäätyy sekä audio-ja video, sitten se alkoi taas toimii normaalisti). Vaikuttaa tapahtua, kun katselet videoita, kuuntele musiikkia tai pelejä. Se on hyvin turhauttavaa, koska en ole tietokone lukutaidottomia (vaikka olen kaukana kehittynyt), mutta en vain voi tajuta, mikä ongelma on. Toinen kummallinen asia on se, että ilmennyt yleensä laantua jälkeen pelaaminen tiettyjä pelejä jonkin aikaa, mutta olen huomannut, se näyttää palata sen jälkeen, kun voin käyttää CD-asemaan. I'll luettelon tiedot alla, kerro minulle, jos tarvitset lisätietoja. Arvostaisin apua y'all voisi tarjota.

Tiedot:
  • WD Caviar Hard Drive - 1TB
  • WD Caviar Hard Drive - 500GB
  • HT Omega Striker 7.1 Sound Card
  • XFX GX285NZDFF GeForce GTX 285 1GB 512-bit GDDR3 Näytönohjain
  • Intel Core i7 920 Nehalem 2.66GHz LGA 1366 130w Quad-Core-prosessori
  • G. SKILL 6GB (3 x 2 Gt) 240-Pin DDR3 SDRAM DDR3 1600 x 2 (Olen kuullut, joilla on kaikki lähtö miehitetyiltä voi aiheuttaa ongelmia. Ajatuksia?)
  • PC Power & Cooling 750 W virtalähde
  • Vista 64-bit SP2, XP 32-bit SP2, Ubuntu Käyttöjärjestelmät (ilmennyt esiintyy kaikissa niistä)
  • Antec Kaksitoista Sata Black Steel ATX Full Tower Computer Case
  • SAMSUNG 22X DVD Burner Black SATA Malli SH-S223F
  • Gigabyte GA-EX58-UD4P LGA 1366 Intel X58 ATX Intel emolevy (on laivalla ääntä, meillä voi olla ristiriidassa keskenään, ja kolmas osapuoli äänikortti?)
Old 29 kesäkuu 2009, 14:54
Rahoittajien ryhmän

Kokeile käyttämällä 181,20 ohjaimet näytönohjain, ne selvitetty (useimmat) ystävistäni kysymyksiä hänen ilmennyt äänen ja videon näköala,

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.

My System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 O / C
Emolevy:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts O / C
Äänikortti:
luova SoundBlaster 4
Kiintolevy (t):
1x 80 gb 2x 250GB
Optinen asema (t):
1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv
Asia / PSU:
700w moduler PSU
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
Monitor (t):
22in laajakuva
Operating System (s):
XP Pro
Old 3 heinäkuu 2009, 13:12
Uusi Jäsen

Kiitos, että ehdotusta, redden137. Olen kuitenkin veti minun Äänikortit ja että korjannut ongelman. Jos se palaa Aion ehdottomasti yrittää ohjettanne koskevat ohjaimia.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.