I rakensi uuden tietokoneen hieman tavoin takaisin ja olen joutunut ongelmia tietokoneen ilmennyt muutaman sekunnin välein (vähän taukoja tai jäätyy sekä audio-ja video, sitten se alkoi taas toimii normaalisti). Vaikuttaa tapahtua, kun katselet videoita, kuuntele musiikkia tai pelejä. Se on hyvin turhauttavaa, koska en ole tietokone lukutaidottomia (vaikka olen kaukana kehittynyt), mutta en vain voi tajuta, mikä ongelma on. Toinen kummallinen asia on se, että ilmennyt yleensä laantua jälkeen pelaaminen tiettyjä pelejä jonkin aikaa, mutta olen huomannut, se näyttää palata sen jälkeen, kun voin käyttää CD-asemaan. I'll luettelon tiedot alla, kerro minulle, jos tarvitset lisätietoja. Arvostaisin apua y'all voisi tarjota.
Tiedot:
- WD Caviar Hard Drive - 1TB
- WD Caviar Hard Drive - 500GB
- HT Omega Striker 7.1 Sound Card
- XFX GX285NZDFF GeForce GTX 285 1GB 512-bit GDDR3 Näytönohjain
- Intel Core i7 920 Nehalem 2.66GHz LGA 1366 130w Quad-Core-prosessori
- G. SKILL 6GB (3 x 2 Gt) 240-Pin DDR3 SDRAM DDR3 1600 x 2 (Olen kuullut, joilla on kaikki lähtö miehitetyiltä voi aiheuttaa ongelmia. Ajatuksia?)
- PC Power & Cooling 750 W virtalähde
- Vista 64-bit SP2, XP 32-bit SP2, Ubuntu Käyttöjärjestelmät (ilmennyt esiintyy kaikissa niistä)
- Antec Kaksitoista Sata Black Steel ATX Full Tower Computer Case
- SAMSUNG 22X DVD Burner Black SATA Malli SH-S223F
- Gigabyte GA-EX58-UD4P LGA 1366 Intel X58 ATX Intel emolevy (on laivalla ääntä, meillä voi olla ristiriidassa keskenään, ja kolmas osapuoli äänikortti?)