Ik bouwde een nieuwe computer een beetje manieren terug en ik heb toch wat problemen met de computer stotteren om de paar seconden (weinig pauzes of bevriest op zowel de audio en video, dan is het weer normaal draait). Het lijkt te gebeuren bij het bekijken van video's, luisteren naar muziek, of het spelen van games. Het is heel frustrerend als ik niet met een computer analfabeet (al ben ik verre van geavanceerd), maar ik kan niet achterhalen wat het probleem is. Een ander vreemd is dat het stotteren zal meestal verdwijnen na het spelen van bepaalde games voor een tijdje, maar ik heb gemerkt lijkt terug te komen nadat ik mijn cd-station. Ik zal een lijst van de specs hieronder, laat het me weten als u nog aanvullende informatie. Ik waardeer alle hulp Y'all kunnen bieden.
Specificaties:
- WD Caviar Hard Drive - 1 TB
- WD Caviar Hard Drive - 500GB
- HT Omega Striker 7.1 Sound Card
- GX285NZDFF XFX GeForce GTX 285 1GB 512-bit GDDR3 Video Card
- Intel Core i7 920 Nehalem 2,66 LGA 1366 130 W Quad-Core Processor
- G. SKILL 6GB (3 x 2 GB) 240-Pin DDR3 SDRAM DDR3 1600 x 2 (Ik heb gehoord dat alle slots bezet kan leiden tot problemen. Thoughts?)
- PC Power & Cooling 750W Power Supply
- Vista 64-bit SP2, XP 32-bit SP2 Ubuntu Operating Systems (stotteren optreedt allemaal)
- Antec Twelve Hundred Zwart Staal ATX Full Tower Computer Case
- SAMSUNG 22X DVD Burner Black SATA Model SH-S223F
- Gigabyte GA-EX58-UD4P LGA 1366 Intel X58 ATX Intel moederbord (onboard geluid heeft, kan er een conflict tussen haar en mijn derde geluidskaart?)