mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Algemeen Hardware Chat

Register

Computer stotteren elke paar seconden

Reply

Thread Tools
Old 25 juni 2009, 22:18
Nieuw Lid Fractie

Default Computer stotteren elke paar seconden

Ik bouwde een nieuwe computer een beetje manieren terug en ik heb toch wat problemen met de computer stotteren om de paar seconden (weinig pauzes of bevriest op zowel de audio en video, dan is het weer normaal draait). Het lijkt te gebeuren bij het bekijken van video's, luisteren naar muziek, of het spelen van games. Het is heel frustrerend als ik niet met een computer analfabeet (al ben ik verre van geavanceerd), maar ik kan niet achterhalen wat het probleem is. Een ander vreemd is dat het stotteren zal meestal verdwijnen na het spelen van bepaalde games voor een tijdje, maar ik heb gemerkt lijkt terug te komen nadat ik mijn cd-station. Ik zal een lijst van de specs hieronder, laat het me weten als u nog aanvullende informatie. Ik waardeer alle hulp Y'all kunnen bieden.

Specificaties:
  • WD Caviar Hard Drive - 1 TB
  • WD Caviar Hard Drive - 500GB
  • HT Omega Striker 7.1 Sound Card
  • GX285NZDFF XFX GeForce GTX 285 1GB 512-bit GDDR3 Video Card
  • Intel Core i7 920 Nehalem 2,66 LGA 1366 130 W Quad-Core Processor
  • G. SKILL 6GB (3 x 2 GB) 240-Pin DDR3 SDRAM DDR3 1600 x 2 (Ik heb gehoord dat alle slots bezet kan leiden tot problemen. Thoughts?)
  • PC Power & Cooling 750W Power Supply
  • Vista 64-bit SP2, XP 32-bit SP2 Ubuntu Operating Systems (stotteren optreedt allemaal)
  • Antec Twelve Hundred Zwart Staal ATX Full Tower Computer Case
  • SAMSUNG 22X DVD Burner Black SATA Model SH-S223F
  • Gigabyte GA-EX58-UD4P LGA 1366 Intel X58 ATX Intel moederbord (onboard geluid heeft, kan er een conflict tussen haar en mijn derde geluidskaart?)
Old 29 juni 2009, 14:54
Donor Groep

Probeer de 181.20 drivers voor uw grafische kaart, zij opgehelderd (de meeste) van mijn vrienden problemen met zijn stotteren audio en video in vista,

Een computer eenmaal beat me at chess
Maar het was geen partij voor mij kick boksen.

Mijn Systeem: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moederbord:
ASUS A8N SLI Deluxe
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800GTS o / c
Sound Card:
Creative SoundBlaster 4
Hard Drive (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optische Drive (s):
1x Sony DVD-RAM-station 1xphillips dv
Case / PSU:
700w moduler PSU
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
22in breedbeeld
Operating System (s):
XP Pro
Old 3 jul 2009, 13:12
Nieuw Lid Fractie

Bedankt voor de suggestie, redden137. Maar ik trok mijn geluidskaart en dat het probleem heeft verholpen. Als het rendement zal ik zeker proberen uw advies over de chauffeurs.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Computer draait op voor 3 seconden, dan dooft voor 3seconds, dan weer op? Whyred Algemeen Hardware Chat 1 16 jun 2009 06:02
Geluid stotteren elke andere minuut voor willen 5.10 seconde grewy29 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 1 12 jun 2009 14:40
Vista Multimedia afspeelcomponent is glitching / stotteren tsetsu Multimedia & Codecs 0 De 4 juni 2009 05:44
Windows explorer crasht elke 5 seconden drummwill Windows besturingssystemen 6 29e sep 2008 13:00
Mijn computer wordt opgestart voor een paar seconden, dan schakelt zichzelf uit davidfla90 Algemeen Hardware Chat 16 19 jun 2007 13:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.