![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg bygde en ny datamaskin litt måter tilbake og jeg har kjørt inn i noen problemer med datamaskinen hakkete noen få sekunder (lite pauser eller fryses på både lyd og video, så det fortsetter å kjøre som normalt). Det synes å skje når du ser på videoer, lytte til musikk eller spiller spill. Det er veldig frustrerende som jeg ikke datamaskinen analfabeter (skjønt jeg er langt fra avansert), men jeg kan ikke finne ut hva problemet er. En annen merkelig ting er at hakkete vil vanligvis avta etter spiller enkelte spill på en stund, men jeg har lagt merke til at det ser ut til å komme tilbake etter at jeg bruke CD-stasjonen. Jeg blir spesifikasjoner nedenfor, kan du gi meg beskjed hvis du trenger mer informasjon. Jeg ville sette pris på hjelp y'all kunne tilby.
Spesifikasjoner:
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Prøv å bruke 181.20-driverne for skjermkortet, de ryddet opp (mest) av vennene mine problemer med sin hakkete lyd og video i vista,
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing.
![]() Min System: redden137
|
|
|
|||
|
|||
|
Takk for forslaget, redden137. Men jeg trakk meg soundcard og løst problemet. Hvis den gir jeg vil definitivt være å prøve dine råd angående drivere.
|