![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jag byggde en ny dator lite sätt tillbaka och jag har stött på några problem med datorn HACKIG med några sekunder (lite pauser eller fryser på både ljud och video, då det åter löpa normalt). Det verkar hända när du tittar på video, lyssna på musik eller spela spel. Det är väldigt frustrerande eftersom jag inte datorn analfabeter (även om jag är långt ifrån avancerad), men jag kan inte lista ut vad problemet är. En annan udda sak är att HACKIG normalt avtar efter att spela vissa spel för ett tag, men jag har märkt att det verkar komma tillbaka efter jag använda min CD-enheten. Jag kommer lista de specs nedan Hör av dig om du behöver ytterligare information. Jag skulle uppskatta all hjälp Hörni kan erbjuda.
Specs:
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Försök använda 181,20 drivrutiner för ditt grafikkort, de klarats upp (de flesta) av mina vänner frågor med sin HACKIG ljud och video i Vista
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning.
![]() Mitt System: redden137
|
|
|
|||
|
|||
|
Tack för förslaget, redden137. Men jag klarade mitt ljudkort och åtgärdat problemet. Om man återgår jag kommer definitivt att försöka ditt råd när det gäller drivrutiner.
|