![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Sain Dell Dimension 2400-sarjan tietokoneeseen. Olin haluavat päivittää muistia, mutta mukava tietää, paljonko se alhaalla. Dells verkkosivuilla doesnt on eritelmät kaavio siitä mallia, koska he esittävät useita eri osia näihin järjestelmiin. Voinko laittaa 2 1GiB tikkuja vai uskotteko te thats liian paljon? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile tätä -- http://www.thecomputerforums.co.uk/v....php?p=455 # 455
| |||
| |||
| Ps, olen sitä mieltä, 2GB on hieno Varmista vain poistat whats siellä jo nyt, ja saat kaksi nettoutetusta 1GB tikkuja korvata niitä. Käytä CPU-z löytää mitä nopeus / tyyppi olet jo ja korvata samankokoisin suurempana tikkuja. |
|
| |||
| |||
| Selvitä, millaista ram se on, ennen kuin ostaa. DDR ram tapana työskennellä 133Mhz Ram-korttipaikkaa. Sen Likley, että niiden on vähintään kaksi ram lähtö se olisi vieläkin parempi, jos heidän kaksoiskäyttöä kanava-korttipaikkaa. |
|
| |||
| |||
| Sain Dell 5150, toimii hyvin. Olen varma, että 2400 on paljon samoja piirteitä. |
|
| |||
| |||
| Haluaisin käyttää CPU-Z selvittää, kuinka paljon tietokoneen voi ottaa. Kun olen päivittänyt RAM minun dell Käytin http://www.crucial.com. Se on hieno työkalu, jolla voit kertoa heille, mitä tarkka malli PC olet ja se näyttää muistia, joka ehdottomasti työtä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mitä ostaa? Tarvitsetko Widescreen Monitor for Dell Dimension 2400. | Glen Randall | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 7 marraskuu 2009 18:52 |
| Dell Dimension 2400 epäonnistui Re Asenna Windows Xp | tolet | Rautatavaran Chat | 8 | 9. toukokuuta 2009 14:32 |
| Network Cable Unplugged LAN kuvaketta Newly Reformatted Dell 2400 ulottuvuuden | actionlover | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 11 | 27th Mar 2009 16:34 |
| Voiko päivitystä muisti nopeuttaa minun tietokone? | tiggytwiggy01 | CPUs, Emolevyt & RAM | 9 | 31. Jul 2007 13:02 |
| Dell Dimension 2400 | tomc_020 | Rautatavaran Chat | 13 | 14th Jun 2007 07:14 |
| Thread Tools | |
| |