![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Dell Dimension 2400 serie computer. Ik was te willen upgraden het geheugen op, maar dont weet hoeveel het zal houden. Dells website doesnt een grafiek specificaties voor dat model, omdat zij verschillende onderdelen in deze systemen. Kan ik 2 1GiB stokjes in of denk je dat dat is te veel? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer dit -- http://www.thecomputerforums.co.uk/v....php?p=455 # 455
| |||
| |||
| Ps, ik denk dat 2GB zal fijn je er gewoon van u wat er al in en ontvang twee afgedekte 1gb sticks te vervangen. Gebruik cpu-z te vinden wat snelheid / type je al en vervangen met identieke groter sticks. |
|
| |||
| |||
| Zoek uit wat voor soort ram is het voor u koopt. DDR RAM wont werk op 133MHz RAM-sleuven. Haar Likley dat hun ten minste twee RAM-sleuven het zou nog beter zijn als de dual-channel slots. |
|
| |||
| |||
| Ik heb de Dell 5150, werkt geweldig. Ik ben er zeker van dat het 2400 heeft veel van dezelfde functies. |
|
| |||
| |||
| Ik zou gebruik CPU-Z uit te vinden hoeveel uw pc kunt nemen. Toen ik update de RAM in mijn dell gebruikte ik http://www.crucial.com. Het heeft een geweldig hulpmiddel waar u vertellen wat exacte model van de pc die u hebt en het zal u het geheugen dat zal absoluut werken. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat te kopen? Noodzaak van een breedbeeld monitor voor een Dell Dimension 2400. | Glen Randall | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 7 november 2009 18:52 |
| Dell Dimension 2400 Unable to Re Installeer Windows Xp | tolet | Algemeen Hardware Chat | 8 | 9 mei 2009 14:32 |
| Network Cable Unplugged LAN-pictogram op Nieuwe geherformatteerd Dell Dimension 2400 | actionlover | Netwerken, modems & VoIP | 11 | 27 mrt 2009 16:34 |
| Zal upgraden geheugen bespoedigen mijn computer? | tiggytwiggy01 | CPUs, Moederborden & RAM | 9 | 31 jul 2007 13:02 |
| Dell Dimension 2400 | tomc_020 | Algemeen Hardware Chat | 13 | 14 jun 2007 07:14 |
| Thread Tools | |
| |