![]() |
|
| |||
| |||
| Hey Guys, Min pc vil ikke starte op på alle. Jeg kan ikke bruge det ofte, og omkring 7 måneder gamle. En dag jeg vendte det om, og intet ville arbejde. Lysene er på, men ikke dem hjem så at sige: P Effektfaktoren lys er tændt, men nohing kommer op på skærmen, ingen bip, intet tastatur / mus lys osv. Det er også klik, når tændt omkring 2 klik derefter 5 anden tavshed og så gentager sig. Alle har nogen gode råd til mig? BTW: Det måske under et år gammel, men ingen garanti længere som jeg utilsigtet brød garanti segl-_-# Thanks:) System: Acer Aspire M5100 AMD Phenom Quad Core 2GB RAM 250 GB HDD (Alle dele er materiel, kom med systemet, aldrig erstattes noget) Hvis du har brug for længere system info jeg kan pop hætten og tage et kig:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Første ting, der skal erstatte den PSU, mest almindelige årsag.
| |||
| |||
| også u kunne kontrollere, at ram-moduler og CPU er securley på plads |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De klikke kunne være harddisken forsøger at spin op. Bedste ville være at forsøge at regne ud, hvor TI kommer fra.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min computer vil ikke starte op på alle | navnut | General Hardware Chat | 24 | 20. sep 2008 04:01 |
| Kan ikke Boot Computer | morrowj112 | General Hardware Chat | 9 | 4 august 2008 20:11 |
| Computeren ikke Boot | steve05 | Windows-operativsystemer | 4 | 8 januar 2008 12:40 |
| Computeren vil ikke Boot | shramek23 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 14th Dec 2007 17:00 |
| Computer vil ikke starte | ss8601 | CPU, bundkort og RAM | 5 | 24 november 2007 12:45 |
| Thread Tools | |
| |