![]() |
|
| |||
| |||
| Hey Guys, Mijn PC zal niet opstarten op alle. Ik gebruik het niet vaak, en zijn ongeveer 7 maanden oud. Op een dag heb ik het op en niets zou werken. De lampjes zijn maar niet zijn huis zo te zeggen: P De macht gaat branden maar nohing komt op het scherm, geen pieptoon, geen toetsenbord / muis lichten enz. Ook klikken wanneer ingeschakeld ongeveer 2 klikken dan 5 seconden stilte en daarna herhaalt zich. Iedereen heeft een advies voor mij? BTW: Het misschien onder een jaar oud, maar geen garantie meer als ik per ongeluk brak de garantie zegel-_-# Thanks:) Systeem: Acer Aspire M5100 AMD Phenom Quad Core 2GB RAM 250GB HDD (Alle delen zijn voorraad, kwam met het systeem, nooit iets vervangen) Indien u meer info systeem kan ik pop de kap en een kijkje nemen:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eerste wat in de plaats is de PSU, meest voorkomende oorzaak.
| |||
| |||
| Ook u kan controleren dat de ram-modules en cpu zijn securley in plaats |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De te klikken kon worden de harde schijf proberen te spin up. Beste zou proberen te achterhalen waar ti vandaan komt.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn computer niet opstarten op alle | navnut | Algemeen Hardware Chat | 24 | 20e sep 2008 04:01 |
| Can't Boot Computer | morrowj112 | Algemeen Hardware Chat | 9 | 4 Aug 2008 20:11 |
| Computer niet opstarten | steve05 | Windows besturingssystemen | 4 | 8 Jan 2008 12:40 |
| Computer niet opstarten | shramek23 | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 14 dec 2007 17:00 |
| Computer niet meer opstarten | ss8601 | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 24 nov 2007 12:45 |
| Thread Tools | |
| |