Minun tietokone on viime aikoina mennyt pieleen ... (En tiedä mitään tietokoneista ja ovat tulleet foorumin hakevat apua.)
Muutama päivä sitten, kun aallokko netto, koko tietokoneen jäätyi, hiiri ei liiku eikä toiminnalla YK-jäädyttää sen. Joten, päädyin kääntämällä se pois tornista. Kun kääntyi takaisin, Compaq symboli, että aina tulee, kun käännät sitä tuli, mutta sitten näyttö meni mustaksi.
Noin 20 minuuttia tämän musta näyttö, ikkuna tuli, en muista mitä se oli, mutta se johti reformating ja tietokoneen.
Alustaminen tuntui työtä, olen menettänyt kaiken, mutta ainakin se toimi. Vasta eilen, kun sama tapahtui uudelleen, tällä kertaa se johti System Recovery sijaan reformating ja kaikki oli normaali.
Kolmannen kerran, se jäädytti, odotimme noin tunnin tässä jäädytetty näytöllä, mutta mitään ei tapahtunut, ja se oli nopeasti kytketään jälleen pois päältä.
Kääntämällä sitä taas tänään, vain ilmoitus "DISK BOOT FAILURE ENTER SYSTEM DISK AND PRESS ENTER".
Ongelmana on, meillä ei ole tätä levyä, tämä oli uusittu tietokoneen ja ei tullut mihinkään, joten minulla ei ole aavistustakaan, mitä tehdä.