![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn computer heeft onlangs mis is gegaan ... (Ik weet niets van computers en zijn gekomen om dit forum zoeken van hulp.) Een paar dagen geleden, tijdens het surfen op het net, de hele computer bevroor, zou de muis niet bewegen en geen actie zou on-bevriezen. Dus kwam ik deze uit te zetten bij de toren. Toen keerde terug op, de Compaq symbool dat verschijnt altijd bij het draaien het op kwam, maar toen ging het scherm zwart. Na ongeveer 20 minuten van deze zwarte scherm, een venster kwam, kan ik me niet herinneren wat dit was, maar het leidde tot de hergroepering van de computer. Het herformatteren leek te werken, verloor ik alles, maar ten minste het werkte. Tot gisteren, toen hetzelfde gebeurde weer, deze keer, leidde dit tot een systeem herstel in plaats van de hergroepering en was alles weer normaal. Een derde keer, bevroor het, wachtten we op ongeveer een uur op dit bevroren scherm, maar er gebeurde niets, en het was meteen uitgeschakeld weer. Wat het weer vandaag, alleen maar een boodschap te zeggen "Disk boot failure ENTER systeemschijf en druk op ENTER." Het probleem is, we hebben niet deze schijf, dit was een gerenoveerd computer en niet komen met iets, dus ik heb geen idee wat te doen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| is uw harde schijf maakt een raar geluid? klikken etc?
| |||
| |||
| Nee, niets zo. |
|
| |||
| |||
| Hmmm ... heb je alle kabels gecontroleerd zijn strak? Of misschien is er misschien firmware corruptie worden op de schijf .. Wat maken van de schijf het is? |
|
| |||
| |||
| Het kan zijn dat je processor heeft opgegeven, maar de enige manier om erachter te komen is om het eruit te halen en te proberen op een andere computer en kijk of hetzelfde gebeurt. Als het doet, dan is het meer dan waarschijnlijk iets anders. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Computer start niet ... Help | roo97ss | Algemeen Hardware Chat | 21 | 30 dec 2008 14:40 |
| Computer probeert te starten, maar ...... | Primal Rage Outdoors | Algemeen Hardware Chat | 9 | 10 dec 2008 12:32 |
| Computer Start Up | morrowj112 | Algemeen Hardware Chat | 5 | 15e sep 2008 15:55 |
| Computer opstart problemen | tallercheetah | Algemeen Hardware Chat | 4 | 12 jul 2008 08:09 |
| Mijn computer start niet op? | windows3001 | Windows besturingssystemen | 8 | De 5 maart 2008 14:20 |
| Thread Tools | |
| |