![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys, im overvejer at få en Mac, men jeg dont kende som en jeg burde få Jeg vil bare spille om med det at lære etc etc og ive altid wanetd en mac |
|
| |||
| |||
| Er, at dette er et forum primært om PC's får du en forudindtaget mening. Jeg er ikke god med MAC's, men der kan være nogen her, der kan beable at hjælpe |
|
| |||
| |||
| yeah, men for at være fair en pc (personnal computer) er en computer, kan enten være en Windows / Mac eller Linux-baseret amchine |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tusindvis af dollars bare for at lege med en OS ikke synes som en stor investering for mig.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå, den nye linje i iMacs er ude nu, så skulle du være i stand til at medtage en gammel slutningen af linjen en for omkring £ 600.
| |||
| |||
| Hvad vil du bruge din computer til? Hvad laver du håber at få ud af Mac at du ikke kan komme ud af en (meget billigere) Windows-baseret pc. |
|
| |||
| |||
| ingen vinduer hele vejen, Mac'er er for mange penge for somthing det er ikke så god som en Windows-computer |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Det er ikke virkelig hjælpe den oprindelige plakat, og Mac-computere kan være bedre for visse opgaver. For ikke at nævne de sikringsydelser.
|
| |||
| |||
| Hvis du ønsker at spille omkring ID gå med en m15x Alienware laptop, dybe dybe deeeeeeep lommer kræves dog. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmm ... min cuzing kender næsten alt om MLA. de er ikke dårligt, men fra en gamer standpunkt, PC er den vej at gå. Fra et Collage studerende standpunkt, MAC kan være lige, hvad du har brug for. Fra en person, der altid har vanlig en (jeg forstår hele hjerte) og virkelig ikke om det er nødvendigt eller lignende af det, bare altid ønsket en, siger jeg gå til det. Jeg har haft tonsvis af gange sådan. ligesom jeg altid har ønsket en Lotus Esprit, selv om det ikke ville være det, jeg har brug for (det er en virkelig cool sport bil, at den gennemsnitlige person kan få). Så jeg vil sige gå til det. men måske en prisramme ville være en god start.