![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hi guys,
im harkitsee saada Mac mutta i dont tiedä, mitä minun pitäisi saada haluan peuhata sen kanssa oppia jne. jne. ja ive aina wanetd mac |
|
|
|||
|
|||
|
On, että tämä on foorumi lähinnä PC: n saat puolueellinen lausunto.
En ole hyvä MAC: n, mutta voi olla joku täällä, jotka voivat beable auttaa |
|
|
|||
|
|||
|
joo mutta on oikeudenmukainen tietokoneeseen (personnal tietokone) on tietokone, jossa voi olla joko Windows / Mac-tai Linux perustuu amchine
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tuhansia dollareita vain peuhata kanssa OS ei näytä hienolta investointeja minulle.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
No, uusi rivi iMacit ovat nyt niin sinun pitäisi pystyä poimia vanha loppuun linjalla yksi noin £ 600.
|
|||
|
|||
|
Mitä käytät tietokonetta? Mitä sinä haluavat päästä pois Mac, että et voi saada, kun (paljon halvempaa) Windows-tietokoneen.
|
|
|
|||
|
|||
|
ei ikkunat aina, Macit ovat liian paljon rahaa somthing että ei ole niin hyvä kuin Windows-tietokoneelta
|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Quote:
Se ei todella auttaa alkuperäinen juliste, ja Macit voidaan paremmin tiettyjä tehtäviä. Puhumattakaan turvallisuuteen etuja.
|
|
|||
|
|||
|
Jos haluat pelata noin id mennä kanssa m15x Alienware-kannettava tietokone, syvä syvä deeeeeeep taskuihin tarvitaan kuitenkin.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hmm ... minun cuzing tietää lähes kaiken ilmastointijärjestelmät. ne ei ole huono, mutta pelaaja näkökulmasta, PC on tie. Liiketaloudellisesti Collage opiskelijan näkökulmasta, MAC voi olla aivan mitä tarvitset. Sellaisen henkilön, joka on aina tavanomainen yhden (i ymmärrä koko sydämestään) ja sen oikeastaan ole siitä, onko tarpeen tai kuten sitä vain aina halunnut yhden, sanon mennä sitä. Minulla on ollut tonnia kertaa niin. kuten olen aina halunnut Lotus Esprit, vaikka se ei olisi mitä tarvitsen (sen todella jäähtyä urheilu auton että keskimääräinen henkilö voi saada). Sanonkin mennä sitä. mutta ehkä hintaluokassa olisi hyvä alku.
|