![]() |
|
| |||
| |||
| Hi guys, im overwegen om een Mac, maar i dont weet welke ik zou krijgen Ik wil gewoon spelen over met haar te leren etc etc en ive altijd wanetd een Mac |
|
| |||
| |||
| Wordt dat dit een forum vooral over PC's krijg je een vertekend advies. Ik ben niet goed met MAC's, maar kan er iemand hier die kan beable te helpen |
|
| |||
| |||
| ja, maar om eerlijk te zijn een pc (eigen computer) is een computer die kan een Windows / Mac of Linux gebaseerd amchine |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Duizenden dollars gewoon om te rotzooien met een OS niet lijkt op een grote investering voor mij.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou, de nieuwe lijn iMacs zijn nu dus u moet kunnen halen een oude eind van een lijn voor ongeveer £ 600.
| |||
| |||
| Wat denkt u gebruik van uw computer? Wat zijn je hoopt te krijgen van de Mac dat je niet kunt krijgen op een (veel goedkopere) Windows gebaseerde pc. |
|
| |||
| |||
| geen ramen helemaal, Macs zijn te veel geld voor iets dat is niet zo goed als een Windows-computer |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Het maakt niet echt helpen de originele poster, en Macs beter kan worden voor bepaalde taken. En niet te vergeten de zekerheid.
|
| |||
| |||
| Als u wilt afspelen rond id gaan met een Alienware m15x laptop, diepe diepe zakken deeeeeeep vereist is. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmm ... mijn cuzing weet bijna alles over Macs. ze is niet slecht, maar uit een oogpunt gamer, PC is de manier om te gaan. Vanuit een oogpunt Collage student, MAC kan worden net wat je nodig hebt. Van een persoon die altijd heeft gewoon een (Ik begrijp heel harte) en zijn echt niet over de noodzaak of dergelijke van het net wilde altijd al een, zeg ik ga ervoor. Ik heb tonnen keer zo. zoals ik altijd al wilde een Lotus Esprit, ook al zou het niet wat ik nodig heb (haar echt een leuke sport auto die de gemiddelde persoon kan krijgen). dus ik zeggen ga ervoor. maar misschien een prijsvork zou een goed begin.