![]() |
|
|
|||
|
|||
|
hi guys,
im vurderer å få en Mac, men jeg dont vite hvem jeg skulle få Jeg vil bare spille om det å lære osv. osv. og Ive alltid wanetd en mac |
|
|
|||
|
|||
|
Er at dette er et Forum hovedsak om PC-er får du en forutinntatt mening.
Jeg er ikke god med Mac er, men det kan være noen her som kan beable for å hjelpe |
|
|
|||
|
|||
|
ja, men å være rettferdig en PC (personnal maskin) er en datamaskin som kan enten være en Windows / Mac eller Linux-baserte amchine
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tusenvis av dollar bare for å leke seg med en OS ser ikke ut som en stor investering for meg.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Vel, den nye linjen på iMacs er ute nå så skal du kunne plukke opp en gammel slutten av linjen for ca £ 600.
|
|||
|
|||
|
Hva gjør du bruker datamaskinen til? Hva er det du venter deg av Mac som du ikke kan få ut av en (mye billigere) Windows-basert PC.
|
|
|
|||
|
|||
|
ingen vinduer hele veien, Mac er for mye penger for somthing som ikke er så godt som en Windows-maskin
|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Sitat:
Det gjør egentlig ikke hjelpe den originale plakaten, og Macintosh-maskiner kan være bedre for enkelte oppgaver. Ikke å snakke om sikkerhet fordeler.
|
|
|||
|
|||
|
Hvis du ønsker å spille rundt id gå med en m15x Alienware laptop, dype dype deeeeeeep lommer kreves skjønt.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hmm ... min cuzing vet nesten alt om Mac. de er ikke dårlig, men fra en gamer ståsted PC er veien å gå. Fra et Collage student ståsted, MAC kan være akkurat hva du trenger. Fra en person som alltid har wonted én (Jeg forstår hele heartedly) og egentlig ikke om de trenger eller liker av det, bare alltid ønsket ett, sier jeg gå for det. Jeg har hatt mange ganger sånn. som jeg alltid ønsket en Lotus Esprit, selv om det ikke ville være det jeg trenger (det en veldig kul sport bilen at den gjennomsnittlige person kan få). så sier jeg gå for det. men kanskje en prisklasse ville være en god start.
|