![]() |
|
| |||
| |||
| hej stötarna, im överväger få en Mac men jag vet inte vilken jag ska få jag bara vill spela om det för att lära dig etc etc och ive alltid wanetd en mac |
|
| |||
| |||
| Eftersom att detta är ett forum främst om PC: s kommer du att få en partisk yttrande. Jag är inte bra med Mac, men det kan finnas någon här som kan beable att hjälpa |
|
| |||
| |||
| Ja, utan att vara rättvis en pc (personnal dator) är en dator som kan vara antingen en Windows / Mac eller Linux-baserade amchine |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tusentals dollar bara för att leka med ett OS verkar inte som en stor investering för mig.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nåväl, den nya linjen av iMac är ute nu så du bör kunna plocka upp en gammal sista raden ett för ca £ 600.
| |||
| |||
| Vad använder du din dator till? Vad är det du hoppas få ut av Mac att du inte kan få ut av en (mycket billigare) Windows-baserade dator. |
|
| |||
| |||
| inga fönster hela vägen, Mac är för mycket pengar för somthing som inte är lika bra som en Windows-dator |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Det har egentligen inte hjälpa det ursprungliga affisch, och Mac kan vara bättre för vissa uppgifter. Att inte tala om trygghet.
|
| |||
| |||
| Om du vill leka ID gå med en m15x Alienware laptop, djupt djupt deeeeeeep fickor krävs dock. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmm ... mitt cuzing vet nästan allt om Mac-datorer. de är inte dåliga, men från en spelare synvinkel PC är rätt väg att gå. Från en Collage student synvinkel MAC kan vara precis vad du behöver. Från en person som alltid har övlig en (jag förstår hela hjärta) och verkligen inte om det är nödvändigt eller liknande av det, precis alltid velat ha en, säger jag gå för det. Jag har haft massor av gånger på det viset. som jag alltid velat ha en Lotus Esprit, även om det inte skulle vara det jag behöver (har en riktigt cool sport bil som en vanlig människa kan få). så säger jag gå för det. men kanske en prisklass skulle vara en bra början.