![]() |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
For eksempel: Der er kun omkring 4 vira for dem
|
| |||
| |||
| Citat:
Begge har der op-og nedture, men i sidste ende dens hvad brugeren foretrækker, har jeg aldrig haft nogen problemer med virus, når du bruger Windows, sikker Ive haft min andel af virus, men ikke noget, at jeg ikke kunne beskæftige sig med. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En Mac er en standard C2D system med en software-pakke og nogle proprietære hukommelse. Det var alt, der nogensinde har været siden Apple skiftede til Intel-processorer, og siger, at det er "bedre for visse opgaver" er misvisende. Hvis du gerne bruge en ugudelig mængde penge for at få noget software, købe en Mac. Men hvis du ikke får noget særligt.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| begge OS'er har deres op-og nedture. en Mac på hovedet, er, at i tomgang, computeren er performin en masse mindre baggrund opgaver, men en Windows-hovedet er, at mange flere virksomheder få programmer til Windows, der skulle løbe gennem Boot Camp på en mac. et andet punkt er, at Mac er virkelig arn't så dyrt. De starter ved $ 850 i Australien. en grundlæggende iMac er $ 1599, thats 2.4GHz C2D, 1GB RAM, 250GB HDD. en Compaq Presario af den samme pris får en 2,1 GHz AMD Phenom 8400, 2GB RAM og en 320GB HDD. Jeg ved, at priserne er ubrugelige til jer, men bare en comparo |
|
| |||
| |||
| Hvis du er i Scientific Computing derefter Unix / Linux er den eneste vej at gå. Som Mac-computere nu køre en Unix-variant, de er ok, men for langt færre penge kan du købe / bygge en ikke-proprietære pc og pisk Linux på den. Muligvis nogle programmer er stadig kun tilgængelige for Mac-computere, men mange programmer er kun tilgængelige for Windoze pc'er. En langt bedre løsning ville være at kæmpe for de få resterende Mac-only-programmer, der skal stilles til rådighed for PC og Linux.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im overvejer at få en Mac, men jeg dont kende som en, jeg også får jeg bare vil spille om med det at lære etc etc og ive altid savnet en mac Kan du lide at lege med din mad så? ;)
|
| |||
| |||
| Hvad? Du ringer, at gylle mad?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |